آرایشگر قلابی که سفارش تجهیزات رایانه‌ای می‌داد و پول آن را با کارت اعتباری جعلی می‌پرداخت، همراه مردی که همدستش بود، در مشهد دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۵۲۷۳
آرایشگر قلابی سارق بود

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی مشهد از زنی به اتهام سرقت شکایت کرد.

شاکی که صاحب یک مغازه فروش تجهیزات رایانه بود، گفت: زنی با معرفی خود به عنوان آرایشگر، در تماس با مغازه‌ام سفارش یک دستگاه تبلت داد و خواست آن را با پیک موتوری به آرایشگاه ارسال کنم و همان جا پول را دریافت کنم.

وی اضافه کرد: طبق خواسته زن مشتری عمل کردم و ساعاتی بعد وقتی پیک موتوری بازگشت عنوان کرد، خریدار به جای پول این کارت و رمز آن را داده تا پس از برداشت پول تبلت، آن را پس دهم. وقتی خواستم پول را از این کارت به حسابم واریز کنم این کار امکان پذیر نشد، با آرایشگاه تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود و با مراجعه به بانک پی بردم این کارت جعلی است.

شاکی یادآور شد: با حضور در آرایشگاه خریدار متوجه شدم فردی که سفارش تبلت داده مالک آرایشگاه نیست و کسی او را نمی‌شناسد.

با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات و به دست آمدن تصویر رایانه‌ای زن کلاهبردار، او تحت تعقیب پلیس
قرار گرفت تا این که در ادامه افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی از زنی به اتهام سرقت شکایت کردند.

در ادامه ماموران متوجه شدند تصاویر رایانه‌ای کلاهبردار فراری با هم مطابقت دارد و او همان زنی بوده که پلیس در تعقیبش است.

جستجو‌ها ادامه داشت تا این که ماموران چند روز پیش اطلاع یافتند، متهم فراری این بار هم با مغازه‌دار دیگری تماس گرفته و سفارش تبلت داده است که فروشنده به موضوع ظنین شده و به پلیس خبر داده است.

ماموران انتظامی به محل تحویل سفارش زن شیاد اعزام شدند و او را که مقابل یک آرایشگاه زنانه ایستاده بود و خود را صاحب آنجا معرفی می‌کرد، دستگیر و قصد انتقال وی به پلیس آگاهی را داشتند که مشاهده کردند در نزدیکی آرایشگاه راننده‌ای توقف کرده است. با ظنین شدن به وی او نیز دستگیر شد.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی به سرقت از فروشندگان تجهیزات رایانه اعتراف کردند و معلوم شد زن متهم به عنوان مشتری وارد آرایشگاه‌ها می‌شده و از غفلت صاحبان آنجا استفاده کرده و تلفنی سفارش کالاها را می‌داده و با تحویل گرفتن تجهیزات رایانه‌ای، همراه همدستش فرار‌می‌کردند.

بنا بر این گزارش، برای متهمان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حاضر جواب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
۰
۰
جلل خالق اینم از اون حرفاست غفلت آرایشگرو تلفن و................
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها