همدستی مادر و پسر برای سرقت از آرایشگاه

زنی که شبانه وارد آرایشگاه همسایه‌شان شده و با تخریب آنـــجا، امــوال زن آرایشــگر را دزدیده بود، همراه پسرش از سوی پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۰۳۳۲
همدستی مادر و پسر برای سرقت از آرایشگاه

به گزارش جام‌جم، اوایل دی امسال، زنی با حضور در شعبه اول بـــازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: قفل در آرایشگاهش تخریب و بخشی از ابزارهای کارش به ارزش 10 میلیون تومان سرقت شده است. با تشکیل پرونده، به دستور بازپرس برجسته تحقیقات آغاز و در بازبینی دوربین مداربسته مجتمع معلوم شد یک زن میانسال طی چند بار اموالی را از آرایشگاه دزدیده و درون خودروی مرد جوانی که در خیابان منتظر او بود، گذاشته است.

با مشخص شدن این موضوع، تصویر سارق به شاکی نشان داده شد که او تصویر زن سارق را شناسایی و وی را به عنوان یکی از همسایگان معرفی کرد.

در ادامه زن سارق و مردی که همدستش بود، دو روز پیش در یکی از محله‌های شهریار دستگیر شدند و وی به سرقت از آرایشگاه شاکی اعتراف کرد و بخشی از اموال شاکی نیز از خانه‌شان کشف و ضبط شد.

اعتراف طراح سرقت

زن سارق درباره انگیزه‌اش گفت: پیش از این که شاکی ـ زن آرایشگر ـ به مجتمع تجاری نقل مکان کند، آپارتمانم را به یک زن آرایشگر اجاره داده بودم و او هم کرایه‌اش را سر موعد می‌پرداخت، اما با آمدن آرایشگر جدید و به دلیل هزینه‌های کمتری که از مشتریانش می‌گرفت، کارش رونق پیدا کرد و دیگر مشتری کمتری به آرایشگاه مستاجرم می‌آمد و او نمی‌توانست کرایه‌اش را بپردازد و سرانجام آپارتمان را تحویل داد.

متهم اضافه کرد: چند ماه به همین منوال سپری شد و من نتوانستم مستاجر جدیدی پیدا کنم و با مشکلات مالی روبه‌رو شدم. به دلیل کینه‌ای که از این آرایشگر ـ شاکی ـ به دل داشتم، در صدد انتقامگیری بودم تا این که تصمیم به سرقت اموالش گرفتم. بی آن که نقشه سرقت را با پسرم در میان بگذارم، به او گفتم زن آرایشگر به من بدهکار است و چون نمی‌تواند بدهی‌اش را بپردازد، می‌خواهد تعدادی از ابزار‌های کارش را به من بدهد.

متهم یادآور شد: به این ترتیب با پسرم به مجتمع تجاری رفتیم. او در خیابان ماند و من پس از تخریب در آپارتمان، اموالی از جمله ابزار کار و لوازم آرایشی را دزدیده و با به هم ریختن آرایشگاه و تخریب برخی وسایل، همراه پسرم فرار کردم.

بنا بر این گزارش، با اعتراف این مادر و پسر، از سوی بازپرس برجسته، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران، برای متهمان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها