بازیگر «پایتخت 3» از حضورش در هفت قسمت این سریال و همچنین روزی که فرزندش به دنیا آمد ولی او به دلیل تعهد کاری ناگزیر شده عصر همان روز سر سریال حاضر شود، صحبت کرد.
کد خبر: ۶۵۴۵۰۹
ریزش سقف خانه «ارسطو» در شب عروسی اش

هومن حاجی عبدالهی که امسال هم در سریال «پایتخت 3» حضور دارد گفت: من سال گذشته تنها در یک قسمت از این سریال حضور داشتم اما امسال در هفت قسمت ابتدایی این سریال بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: این نقش ادامه نقشی است که سال گذشته داشتم و همان رحمت خروس‌باز است که خروسش را در «پایتخت 2» می‌کشند و امسال با زندگی متفاوتی در این نقش حاضر می‌شود؛ یعنی ماشین شاسی بلند دارد و زمین و ملک خرید و فروش می‌کند.

/Media/Image/1392/12/20/635301313983381367.jpg

این گوینده و بازیگر درباره اینکه چه اتفاقی برای او در این سریال می افتد که در تصاویر با گردن‌بند طبی دیده می شود؟ بیان کرد: در قسمت اول این سریال ارسطو عروسی می گیرد و ما مراسم پایکوبی داریم. در همین حین سقف خانه ارسطو فرو می‌ریزد و من هم مجروح می‌شوم و تا قسمت هفتم باید از این گردنی استفاده کنم.

حاجی عبداللهی که مدتی است در حوزه دوبله فعالیتی ندارد از اینکه به خاطر تولید فرزندش کارهایش را کمتر کرده است سخن گفت و اظهار کرد: من می‌خواستم با تولد فرزندم «جانان» کارهایم را کمتر کردم اما نشد زیرا درست زمانیکه فرزندم متولد شد من هم باید برای کار سر «پایتخت» می رفتم و در همان 7 قسمتی که بازی کردم 12 بار به شمال رفت و آمد داشتم. حتی خاطرم هست 7:30 صبح فرزندم به دنیا آمد و من ساعت 11 مجبور شدم او و مادرش را در بیمارستان ترک کنم و به شمال بروم و همان روز ساعت 3 بعد ازظهر جلوی دوربین رفتم. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها