طی یک تصادف مرگبار در ساعت ۶:۱۴ امروز (شنبه) در بزرگراه نیایش تهران، خودروی سواری پس از برخورد با یک عابر پیاده کارتن‌خواب از روی او رد شدو پس از فرار راننده، جنازه فرد کارتن خواب در وسط بزرگراه به جا ماند.
کد خبر: ۶۵۰۹۵۶
مرگ یک کارتن‌خواب وسط بزرگراه نیایش

جام جم سرا: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام خبر تصادف مرگبار گفت: تصادف یک دستگاه خودروی سواری در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش قبل از اشرفی اصفهانی با یک عابر پیاده کارتن‌خواب سبب مرگ وی شد. این خودرو پس از زیر گرفتن عابر، از محل متواری شد.

سرهنگ عین‌الله جهانی افزود: عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی متواری و عدم استفاده از پل عابر پیاده از سوی فرد کارتن‌خواب هر کدام به میزان 50 درصد به عنوان علت این حادثه عنوان شده است.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تردد افراد کارتن‌خواب و لامکان از عرض خیابان بدون توجه به وسایل ایمنی، اظهار کرد: باید راننده خودروی ضارب نیز پس از تصادف در صحنه باقی می‌ماند و برای نجات عابر پیاده از مرگ اقدام می‌کرد. همچنین از سوی دیگر با توجه به اینکه عابر پیاده از پل عابر عبور نکرده، خود نیز در مرگش مسؤل و مقصر است.|ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
امروز از اونجا رد شدم و این صحنه رو دیدم هنوز حالم بده....
.
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
یعنی راننده با این جنایت فجیع وجدانش راحته الان؟!!! خیلی ناراحت كننده بود. خیلی. از این دسته خبرها ننویسید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها