وزیر نیرو گفت: افزایش قیمت برق برای مشترکان از فروردین 1393 در قبوض آنها اعمال و درج می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۸۳۶
افزایش قیمت برق از فروردین 93

حمید چیت چیان در حاشیه بازدید خود از ششمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری انرژی و مولدهای مقیاس کوچک در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران به خبرنگاران اظهار کرد: افزایش قیمت مصرف برق از اسفندماه اعمال می شود،اما قبوضی که افزایش قیمت برق در آنها درج شده، فروردین ماه 93 به دست مشترکان می رسد.

وی تصریح کرد:: براساس مصوبه دولت، میزان افزایش قیمت برق 24 درصد پیش بینی شده و از آنجا که دوره های توزیع قبوض مصرف برق 45 تا 60 روزه است، بنابراین قیمت برق در قبض های سال جاری افزایش 24 درصدی نخواهد داشت.

چیت چیان خاطرنشان ساخت: براساس مصوبه هیات وزیران، قبوض فروردین ماه 1393 مشترکان با اعمال افزایش قیمت صادر خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، گفت: فناوری های نو و انرژی های تجدیدپذیر نیز مشمول سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

به گفته چیت چیان با استفاده از انرژی های نو مقادیر زیادی انرژی فسیلی، نفت خام و گاز طبیعی صرفه جویی می شود و با صرفه جویی استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، می توان محصول های ارزشمندی را تولید و صادر کرد.

وی تصریح کرد: استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، امکان صادرات را بیشتر و این فناوری‌ها به حفظ محیط زیست، افزایش بهره وری و کاهش مصرف انرژی کمک می کند.

وزیر نیرو تاکید کرد: مصرف انرژی در کشور بسیار بالا است و روزانه مقادیر قابل توجهی از انرژی در کشور هدر می رود. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عمواوغلی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
جناب اقای وزیر؛ ازاسفند ماه برق را ٢٥ درصد افزایش می دهید و حقوق ها را١٨ درصد ازفروردین افزایش می دهید ویارانه هارا هم افزایش نمی دهید؛ آیا این كار درست است ؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
به اسم جلوگیری از هدر روی انرژی و صرفه جویی و وعده های غیرواقعی، نظام یارانه ها را به مردم تحمیل كردند الان همون حرفها را درمورد خیر و بركت هزینه كردن پول یارانه ها در اقتصاد میزنند اما در عین حال فاز دوم را میخوان اجرا كنند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها