ضرغامی در جام رسانه‌ها

شبکه 2 قهرمان فوتسال جام‌ رسانه‌ها شد

رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم اختتامیه هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال جام رسانه‌ها، باتمجید از کار تیم ملی و کارلوس کرش در صعود به‌جام‌جهانی برزیل، برای این تیم و سرمربی پرتغالی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر: ۶۴۹۶۶۲

به گزارش جام‌جم ورزشی، مهندس عزت‌الله ضرغامی که در مراسم فینال و اهدای جوایز تیم‌های برتر هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال جام رسانه‌ها در سالن ورزشی صدا و سیما سخن می‌گفت، با قدردانی از تربیت بدنی سازمان دربرگزاری رقابت‌های فوتسال جام رسانه‌ها با شرکت 40 تیم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری، از ورزش به عنوان زمینه‌ای برای همدلی و تفاهم بیشتر بین رسانه‌ها نام برد و گفت: کمتر میدانی را می‌توان سراغ گرفت که این همه رسانه دور هم جمع شوند و برگزارکننده یک دوره رقابت سالم و پرنشاط ورزشی باشند.

وی که با فوتبال انس و الفتی دیرینه داشته و باخیلی از فوتبالیست‌های قدیمی نیز سابقه دوستی دارد، از فوتسال به‌عنوان رشته‌ای قابل دسترس برای همگان و در همه جا نام برد و گفت: هر چند قدیم‌ها فوتبال گل کوچک در محلات مختلف رونق لازم را داشت، اما امروز فوتسال به عنوان رشته‌ای جذاب جای آن را گرفته و جای بسی خوشوقتی است که فوتسال ایران نیز امروز در آسیا و جهان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و از قدرت‌های این رشته به حساب می‌آید.

ضرغامی با قدردانی از کارلوس کرش و پیشکسوتان و افتخارآفرینان ورزش ایران که در این مراسم حاضر بودند، گفت: من برای اولین بار است که کرش را می‌بینم و برای همین به وی گفتم که من از جام‌جهانی سال 1966 انگلیس تا امروز فوتبال را مشتاقانه دنبال کرده‌ام. ضمن آن‌که به‌ایشان گفتم در آن بازی‌ها کره‌شمالی که به توفان زرد ملقب شد در برابر پرتغال سه گل زد و همه را حیرت‌زده کرد، اما پرتغال به لطف درخشش اوزه بیو بازی را در نهایت 4 بر 3 برد. به هر صورت کرش و تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی برزیل مسئولیت سنگینی دارد و با توجه به انتظار میلیون‌ها ایرانی باید در این رقابت‌ها ورای این‌که چه نتیجه‌ای به دست می‌آورند، نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشند.مهندس ضرغامی سپس با تمجید از اخلاق و کار حرفه‌ای سرمربی پرتغالی تیم ملی برای فوتبال ایران در جام جهانی برزیل 2014 آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما در عین حال از تلاش‌های بهزاد کتیرایی، مدیر تربیت بدنی صدا و سیما در برگزاری خوب و شایسته جام رسانه‌ها تقدیر کرد.هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال جام رسانه‌ها با حضور 40 تیم برگزار شد که بعد از انجام 94 بازی در نهایت تیم‌های شبکه دو سیما، خبرگزاری موج و خبرگزاری اوج عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و تیم روزنامه اطلاعات نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

در حاشیه این رقابت‌ها

جوایز تیم‌های برتر این رقابت‌ها از سوی مهندس ضرغامی، حسن تقدس‌نژاد معاون اداری و مالی سازمان، کارلوس کرش سرمربی تیم ملی فوتبال، محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی، بهرام افشارزاده مدیر پیشکسوت ورزشی، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و محمد نصیری قهرمان اسبق المپیک و جهان اهدا شد.در این مراسم مدیران و پیشکسوتان زیادی همچون مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، محمد جمشیدی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس،‌ فرامرز ظلی پیشکسوت فوتبال و پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال حضور داشتند.رئیس سازمان صدا و سیما خطاب به پرویز مظلومی گفت: غلامحسین مظلومی برادر شما هر لحظه در زمین بوی گل می‌داد. یعنی وقتی توپ برای او ارسال می‌شد حتم داشتیم که با ضربات سر و پای خود بخوبی چارچوب دروازه حریفان را نشانه می‌رود. ضمن آن‌که خود شما نیز در ترکیب استقلال راه برادر بزرگتر خویش را بخوبی ادامه دادید. مهندس ضرغامی در عین حال با عمو ظلی (فرامرز ظلی‌پور) خوش و بش و تصریح کرد پیشکسوتان ورزش، آبرو و اعتبار ورزش ایران هستند.

شگفتی کرش از اطلاعات فوتبالی ضرغامی

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز که در این مراسم حضوری پررنگ داشت، با همه مهمانان خوش و بش کرد و بویژه از اطلاعات فوتبالی رئیس سازمان صدا و سیما تمجید کرد.کروش در این زمینه گفت: از دیدار با رئیس رسانه ملی خوشحالم و دوست دارم مثل گذشته صدا و سیما یار دوازدهم ما باشد و به نظرم فوتبال ما می‌تواند قدرت خودش را نشان دهد اما پشتوانه و کمک می‌خواهد.وی افزود: من از صحبت‌‌هایی که ضرغامی درباره پرتغال زد، شگفت‌زده شدم و برایم جالب بود که او اینقدر اوزه‌بیو را خوب می‌شناسد و درباره‌اش صحبت می‌کند. مشخص است که او به فوتبال علاقه دارد و اطلاعات فوتبالی خوبی هم دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها