"بهزاد فراهانی"، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه جو حاکم بر سینما ما اصلا خوب نیست و رابطه‌های پیچیده و پنهانی و صحبت‌های در گوشی و لابی و پارتی بازی بازار داغی دارد.
کد خبر: ۶۴۸۹۶۶
بهزاد فراهانی:پارتی بازی سینما را نابود کرده است

وی ادامه داد: در حال حاضر بازیگران جوان که باید برای حضور در پروژه‌های سینمایی، سرمایه و هزینه شخصی خود به کار گیرند و بازیگران قدیمی هم در شرایط تلخ و غم‌انگیزی به سر می‌‌برند. درحالی‌که اگر روش استاندارد و صحیح ورود به سینما باشد و بازیگران تحصیلات آکادمیک داشته باشند نیازی به این روش‌های رایج نیست.
این بازیگر اظهار داشت: مسئولان بخش خصوصی را منهدم کردند وقتی امثال "جمشید مشایخی" حذف شوند تا فلانی و فقط و فقط بخاطر مسائل پشت پرده، سرمایه و دستمزد و ... باشد در حال حاضر هنر پیشه‌های حرفه‌ای و قدیمی اصلا نیستند، بازیگرانی را دعوت می‌کنند که قصد پرداخت دستمزد حرفه‌ای مناسب با تجربه و هنر وی را نداشته باشند.
فراهانی بیان کرد: به خواست دوستان، یک عده وابسته با روش غلط، روش و شیوه درست را مخدوش کرده‌اند، همه چیز در حال حاضر درهم است و نظمی حاکم نیست.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه کسانی که با پارتی بازی و رابطه‌ها هنرپیشه‌ها و فیلم‌سازان خوب را که حرفه‌ای کار می‌کنند را پس زدند و عقب نشاندند و همین علت استقبال نکردن مردم از سینماست.

باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها