سقوط یک اتوبوس به قعر دره در جاده هراز به مرگ جمعی از هموطنان انجامید. سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر با تشریح عملیات امدادرسانی به مسافران اتوبوس سقوط کرده به دره در جاده پلورگفت: در این حادثه ۱۵ مسافر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۶۴۷۳۴۳

جام جم سرا: حسین درخشان اظهار داشت: ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه صبح روز سه شنبه سقوط یک دستگاه اتوبوس در منطقه پلور به داخل دره ۳۰ متری به سازمان امداد و نجات هلال احمر اطلاع داده شد.
وی افزود: بلافاصله تیم‌های امدادی راهی محل حادثه شده و در بررسی‌ها مشخص شد، اتوبوس از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با گاردریل کنار جاده به داخل دره سقوط کرده است.
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطر نشان کرد، امدادگران خود را به داخل دره رسانده و اقدام به خارج کردن مسافران از داخل اتوبوس و انتقال آن‌ها به سطح جاده کردند.
درخشان تاکید کرد: در این حادثه ۱۵ مسافر اتوبوس جان خود را از دست داده و ۱۹ تن دیگر دچار مصدومیت شدند. مصدومان بلافاصله از سوی امدادگران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی در خصوص علت این حادثه نیز گفت: در این خصوص باید کار‌شناسان پلیس راه باید اعلام نظر کنند اما به نظر می‌رسد خستگی و خواب آلودگی راننده باعث این حادثه شده بود.|مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها