شعار «مرگ بر آمریکا» در سراسر کشورطنین انداز شد

حضور ده‌ها میلیونی ایرانیان در راهپیمایی 22 بهمن

‌ملت با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر امروز در 22 بهمن با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود ضمن ‌‌تجدید میثاق ‌با حضرت امام راحل‌ و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس و بیعت دوباره با ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (‌مدظله العالی) صحنه‌هایی از غیرت و یکپارچگی آفریدند.
کد خبر: ۶۴۴۹۹۸
حضور ده‌ها میلیونی ایرانیان در راهپیمایی 22 بهمن

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از ساعت 9 صبح امروز در تهران و سایر شهرهای کشورمان آغاز شد. امروز در 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی همه مردم با حضوری گسترده در راهپیمایی به دشمنان نظام نشان دادند که هیچ گاه انقلاب اسلامی را تنها نمی‌گذا‌رند و در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور خواهند داشت.

با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از هر مقطع تاریخی دیگر این حقیقت آشکار شده ‌که جمهوری اسلامی ایران بر ‌اساس اصول استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان و‌‌ مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار، ابهت مدعیان ابر قدرتی در جهان را شکست و جبهه نوینی به نام اسلام ناب محمدی(ص) را در نظام بین‌الملل گشود.

‌انقلاب اسلامی با ایجاد خودباوری درونی و اعطای خودباوری فرهنگی به ملل مسلمان و بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن ارتباطی برای انتقال پیام نو‌اندیشی دینی در جهان اسلام به مدد راهبری هوشمندانه و منحصر ‌به ‌فرد حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز (‌مدظله العالی) توانسته ‌رویکرد تمدنی خود را در آئینه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به منصه ظهور برساند و بسترهای بازسازی تمدن اسلامی در تاریخ معاصر را فراهم آورد.

‌به چالش کشیدن هژمونی فرهنگی غرب و به رخ کشیدن قدرت نرم‌افزاری اسلام و عینی ساختن اندیشه استکبار‌ستیزی و راهبرد مقاومت و سلطه‌گریزی در روند حرکت ملت‌ها و رفتار برخی دولت‌ها‌ را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی می‌توان نامید.‌

تردیدی نیست که جمهوری اسلامی به یک قدرت برتر منطقه‌ای و بازیگر تاثیرگذار فرامنطقه‌ای تبدیل شده‌ و‌‌ قدرت بازدارندگی و دستیابی به فناوری‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز با تکیه بر دانشمندان خداجوی، پس از حدود نیم قرن وابستگی مطلق به اردوگاه غرب در نظام ستمشاهی از دستاوردهای شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی و مرهون مقاومت، همت و اراده ایرانی و مجاهدت فرزندان ملت ایران ‌محسوب می‌شود.‌

‌ملت بابصیرت ایران اسلامی بار دیگر امروز در 22 بهمن با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود ضمن ‌‌تجدید میثاق ‌با حضرت امام راحل‌ و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس و بیعت دوباره با ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (‌مدظله العالی) صحنه‌هایی از غیرت و یکپارچگی آفریدند.

امروز ایران اسلامی پر از شور و هیجان بود و همه آمده بودند تا بگویند احدی نمی تواند به این نظام نگاه چپ کند.

در تمام شهرها و استان‌های ایران اسلامی امروز ملت بابصیرت حضور پرشوری در صحنه داشتند و به دشمنان اعلام کردند که ملت همچنان در صحنه هستند و هیچ گاه نظام اسلامی را تنها نمی گذارند.

راهپیمایان تهرانی در واکنش به اظهارات اخیر مقامات ‌آمریکایی ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و با حمل پلاکاردهایی تأکید کردند که «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم».

راهپیمایان در حالی که پرچم‌های 3 رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین «لبیک یا خامنه‌ای» را در دست دارند شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم» و ... سر می‌دهند.

راهپیمایان همچنین پلاکاردهایی در دست دارند که بر روی آن نوشته شده است «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم»؛ این پلاکارد در پاسخ به اظهارات مقامات ‌آمریکایی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی در قبال ایران توسط راهپیمایان حمل می‌شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها