نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۰۵۹

جام جم سرا: به گزارش ستاد خبری نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران؛ در این نمایشگاه که بزرگ‌ترین و جامع‌ترین نمایشگاه بین المللی پوشاک کشور است، واحد‌های مختلف تولیدی، صنعت ریسندگی، بافت و طراحی و فروشگاههای بزرگ؛ جدید‌ترین تولیدات، طرح‌ها و مدل‌های متنوع لباس ایرانی اسلامی را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.
در نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، علاوه بر صنعتگران، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های عمده فروشی و خرده فروشی، بنکداران و نمایندگی برندهای خارجی؛ رایزنان بازرگانی سفارتخانه‌های کشورهای اسلامی و به ویژه کشورهای همسایه نیز حضور و مشارکت دارند. در این نمایشگاه همچنین بر‌ترین برندهای پوشاک ملی مردانه، زندانه و بچگانه در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون به نمایش گذاشته می‌شود. تولیدات شرکت‌های صاحب نام و برندهای معروف کشور در قسمت‌های مختلف بچه گانه، زنانه و البسه مردانه به نمایش درخواهد امد که فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی مصرف کنندگان داخلی با کیفیت و تنوع محصولات داخلی است. تولید کنندگان لباس و همچنین خانواده‌ها و علاقه مندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با نوین‌ترین و جدید‌ترین طرح‌ها، مدل‌ها و برند‌های بر‌تر لباس زیبای ایرانی آشنا شوند.
این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی در اختیار تولیدکنندگان، بازرگانان و سایر دست اندرکاران این صنعت نیز هست. در حاشیه نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، همایشی با موضوع برند سازی در حوزه پوشاک هم برگزار خواهد شد.
در این همایش ضمن ارائه آخرین دستاوردهای علمی این حوزه، تجارب نخبگان موفق برندهای با سابقه نیز در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. برگزاری مسابقه بزرگ طراحی پوشاک ایرانی از برنامه‌های جانبی نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران است.
نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران از ۱۶ تا ۱۹ بهمن هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها