سرمربی استقلال با بیان اینکه قبول دارد در دیدار با مس کرمان اشتباه کرده است، گفت :از این به بعد باید تمام حواس مان را معطوف به لیگ برتر کنیم .
کد خبر: ۶۴۲۸۹۹
قلعه نویی : اشتباه کردم

امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر مس کرمان و بازماندن آبی‌پوشان از فینال رقابت‌های جام حذفی درباره این دیدار گفت: من به مردم کرمان و باشگاه مس صعودشان را تبریک می‌گویم. تیم ما امروز شادابی را نداشت. به لحاظ نیروی بدنی تحلیل رفتیم و این دلیلش شرایط سنی بالای ما بود. در جام حذفی حوادث تعیین کننده است. ما در اندازه‌های استقلال نبودیم و در زمانی که خوب بازی کردیم گل خوردیم. به نظر من آقای بوناچیچ تیمش را خوب چیده بود و روزنه‌های ما را به خوبی بسته بود. ما با تغییرات‌مان خواستیم هجومی‌تر شویم شاید هم اشتباه من بود. من از دقیقه 60 خواستم تیمم را هجومی‌تر کنم. در مجموع به حریف‌مان تبریک می‌گویم.ما روی یک ضد حمله گل خوردیم و دقیقا از آنجایی که سپرده بودیم که گل خوردیم. برای مسی‌ها هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پاسخ به سوالی درباره گلی که تیمش خورد و همان طور که خودش گفت از جایی گل خورد که پیشتر به آن اشاره کرده است افزود: ما در نیمه دوم کمی تحلیل رفتیم. دفاع‌های ما باید توجه‌شان را بیشتر می‌کردند. شاید مثل بازی با ذوب آهن ما از روی یک کرنر به گل می‌رسیدمیم و همه چیز عوض می‌شد. در حذفی باید محتاط‌تر کار می‌کردیم. من باید در دقیقه 60 یک تعویض انجام می‌دادم. دقیقه 70 به بعد واقعا تیم ما حاکم بر بازی بود. تیم ما در پاس‌های یکی مانده به آخر بد عمل کردند و منجر به این شد که گل نزدیم. شاید مقصر اصلی خود من بودم که در دقیقه 60 این گونه فکر کردم و باید تعویض می‌کردم. در جام حذفی این مسائل هست و ما در این جام حذف شدیم و تنها باید به لیگ فکر کنیم.

به گزارش ایسنا ،سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا حذف از جام حذفی بر روحیه تیمش تاثیر می‌گذارد یا خیر اظهار کرد: ما باید سریعا این مسئله را جمع و جور کنیم تا به لیگ بازگردیم. شاید از لحاظ روحی روانی این مسئله روی ما تاثیر بگذارد اما ما باید به لیگ برگردیم. در لیگ برتر جایگاه‌مان را از دست ندهیم هرچند بازی‌های ما سخت است. اگر در همین چند بازی هم حیدری را داشتیم نوع بازی‌مان خیلی فرق می‌کرد. رفتن خسرو حیدری به ما خیلی لطمه زد. واقعا افکار تاکتیکی ما به هم ریخت. هرچقدر که جابه‌جا هم کردیم نشد. امیدواریم با بازگشت او شرایرط بهتری پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها