سرمربی فولاد با انتقاد از اینکه چرا کارلوس کروش یک قبل از بازی با فولاد باید به علی کریمی انگیزه بدهد ، به نوعی دوندگی این بازیکن را در شکست تیمش از تراکتورسازی دخیل دانست .
کد خبر: ۶۴۲۸۳۵
فرکی: کروش انگیزه علی کریمی را بالا برد


حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی با تیم تراکتورسازی اظهار کرد: چیزی که مردم تبریز دوست داشتند به آن رسیدند و فینالیست‌ شدن تراکتور را به مردم تبریز تبریک می‌گویم. ما می‌توانستیم برنده بازی امروز باشیم و این باخت دلیل نامشخصی دارد. البته چمن ورزشگاه وضعیت خیلی بدی داشت و هر دو تیم را وادار به بازی هوایی می‌کرد که تیم تراکتورسازی از ما سرتر بود.

وی ادامه داد: من شنیدم که گل تیم تراکتورسازی مشکوک به آفساید بود. امیدوارم که آفساید نباشد ولی در هر صورت مبارک تراکتورسازی باشد چون اگر آفساید هم باشد دیگر نمی‌توان کاری کرد.

فرکی اظهار کرد: اصلی‌ترین دلیل باخت بازی امروز خودمان هستیم. امروز بچه‌ها خیلی کم‌رمق بودند. ما پرونده جام حذفی را به طور کلی بستیم و از این بازی تجربه لازم را کسب کردیم و به کمک تجربه بازی امروز روی لیگ برتر تمرکز می‌کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد:‌ به نظر من امروز بهترین بازیکن تیم ما سوشا مکانی بود و بقیه اصلا خوب کار نکردند. من اگر 5 یا 6 تعویض دیگر داشتم این تعویض‌ها را هم انجام می‌دادم.

وی ادامه‌ داد: انگیزه‌ای که کارلوس کروش به علی کریمی داده بود خیلی به ضرر تیم ما شد. علی کریمی بازیکن بزرگی است اما علی کریمی که امروز دیدم خیلی متفاوت‌تر از روزهای قبل بود. آقای کی‌روش به عنوان یک مربی حرفه‌ای صحبتی را عنوان می‌کرد که باعث می‌شود که علی کریمی امروز آنقدر خوب کار کند و در حالت کلی کروش انگیزه خاصی به کریمی داد. ای کاش این انگیزه را نگه می‌داشت و فردا به علی کریمی می‌داد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها