از گلایه و شکوه‌هایی که در مورد توزیع سبد کالا شده که بگذریم، اتفاق دیگری در مسیر ارائه کالا به مردم در حال شکل‌گیری است که موجب آزردگی آنها شده است.
کد خبر: ۶۴۲۶۳۴
آقاجان... نخواستیم

اکنون افراد مشمول دریافت کالا وقتی به مراکز توزیع مراجعه می‌کنند، از نحوه تقسیم سبد کالا و برخوردهایی که با آنها می‌شود گله‌مندند، هر چند این برخوردها هم نشانه ناهماهنگی میان بخش‌های توزیع و مصرف است.

برای نمونه صبح روز دوم توزیع کالا وقتی به فروشگاه اتکا مراجعه کردم پس از نیم ساعت انتظار در صف، در میانه راه متوجه شدم که این فروشگاه فقط سبد کالای کارکنان نیروهای مسلح را توزیع می‌کند، بنابراین پس از پرس وجو با مراجعه به فروشگاه شهروند، حضور مردم سرگردان در جلوی این فروشگاه نیز نظرم را جلب کرد.

پس از پرسش از حضار، که بیشتر آنان مویی سپید کرده بودند، متوجه شدم که این فروشگاه نیز اعلام کرده به علت کمبود اجناس شاید از ساعت سه بعدازظهر، مجددا توزیع کالا را آغاز کند.

با پرس‌وجوی مجدد، فروشگاه رفاه دیگری را دورتر از محل قبلی پیدا کردم، در آنجا نیز متوجه شدم توزیع کالا، بعدازظهر آغاز خواهد شد، اما با پیگیری مصرانه آدرس شعبه دیگری از فروشگاه‌های توزیع‌کننده این سبد کالایی را گرفتم، حالا چهار مرکز خرید را زیر پا گذاشته بودم تا شاید بتوانم راحت‌تر و سریع‌تر سبد کالای خود را دریافت کنم، اما در نهایت فهمیدم که اقلام ارائه شده در برخی مراکز کسری دارد و آنان قصد توزیع را در زمان دیگری دارند.

پس از پیگیری مکرر و صحبت با مسئولان فروشگاه، شماره تلفنی به من دادند که ساعت دقیق توزیع را پیگیر شوم، اما پس از کلی انتظار و مشغول بودن خط تلفن، صدای عصبانی از پشت خط تا اسم سبد کالا را شنید، گفت: ما در مورد سبد کالا تلفنی جواب نمی‌دهیم! و بلافاصله گوشی را گذاشت.

من ماندم و گوشی تلفن بدون گفتن حتی یک کلمه خداحافظی! حالا تصمیم اساسی گرفته‌ام و آن این که می‌خواهم عطای دریافت سبد کالا را به لقایش ببخشم. چون دیگر مجبور نیستم با موتورسیکلت در این سرما از این فروشگاه به آن فروشگاه بروم. آخی... نخواستیم... آقاجان سبد کالا نخواستیم... از شما مچکریم.

محمد بیک - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
با سلام و عرض ادب ،
پدرم 85 ساله است و در آمدی جهت امرار و معاش هم ندارد و در بررسی های قبلی جزء دهك های پایین جامعه بوده، سبد كالا تعلق نگرفته (شماره ملی جهت راست آزمایی 1463054701) و از آن بدتر برادرم كه درزمان جنگ متحمل ضایعه مغزی و عصبی شده و توانایی انجام كار را از دست داده و شرمنده خانواده خویش می باشد و هیچ كمكی از هیچ نهادی هم نمی گیرد، به آن هم سبد كالا تعلق نگرفته است (شماره ملی جهت راست آزمایی 1463062621) ما منتظر اجرای عدالتیم.
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
سربازای متاهل كه یارانه بگیرن چرا ثبت كالا ندارند مگه دولت عزیز به من كه 20سال درس خوندم و اومدم دو سال سربازی چقدر حقوق میده ؟

نیازمندی ها