اعتراض به تقدیر از بازیگران طاغوتی در جشنواره فیلم فجر

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نام بردن و تقدیر از بازیگران زمان طاغوت در جشنواره فیلم فجر امسال انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۴۱۷۸۶
اعتراض به تقدیر از بازیگران طاغوتی در جشنواره فیلم فجر

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرائی کشور در جلسه علنی یکشنبه مجلس از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.

برخی از مهم ترین این تذکرات به شرح ذیل است:جعفری نماینده بجنورد در تذکری به رئیس جمهور نسبت به صدور دستور برای ساماندهی سبد کالا تأکید کرد و از اینکه تعداد زیادی از مستحقان مشمول این سبد کالا نشدند، انتقاد کرد.

خسروی نماینده سمنان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نام بردن و تقدیر از بازیگران و خوانندگان زمان طاغوت در جشنواره فجر امسال انتقاد کرد.

نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در تذکری به وزیر صنعت و معدن علت واردات گوشت نامرغوب به کشور را جویا شد و خواستار جلوگیری از واردات این گوشت ها شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۰
۰
ای بابا شما دیگه كی هستید؟ هنر مند طاغوتی و غیر طاغوتی ندارد هنرمند یعنی قلم با این قلم هرچه دلت می خواهد بنویس فرشته، می خونی فرشته. بنویس ابلیس، می خونی ابلیس.
ما كه خودمون ماشاءاله هزار ماشاءاله یك پا هنر مندیم اگر هنر مند نبودیم حرف خودمان را می زدیم
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
یعنی فقط همه چیز درست شده فقط تقدیر از یه بازیگر كه اونم شغلش موضوع بحث شده ؟! نماینده ... چقدر از بازیگری میدون كه اومده نظر داده برید رو یه موضوع دیگه كار بحث و بررسی كنید
بیات
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
نمایندگان محترم سلام، شما باید فكری به حال معضلات جامعه از قبیل: فقر، بیكاری، رانت، تحریم، تورم، ازدواج جوانان و كاهش جمعیت، مشكلات اقتصادی، سانسور، بی اخلاقی ها و ..... باشید و وقت محترم مجلس را تلف این قبیل..... نكنید.

نیازمندی ها