بازی یک‌طرفه نبود

کرانچار برای عقیلی به کروش رو انداخت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای کسب مقام قهرمانی نیم‌نگاهی به نتایج رقیبان داریم. مقابل پرسپولیس بازنده نشویم در کورس می‌مانیم.
کد خبر: ۶۳۹۴۳۴
کرانچار برای عقیلی به کروش رو انداخت

زلاتکو کرانچار بعد از پیروزی سه بر یک سپاهان مقابل استقلال خوزستان گفت: اگر هرکس به نتیجه نگاه کند شاید در نگاه اول بگوید بازی یک‌طرفه بوده است اما اصلا اینطور نیست در نیمه اول استقلال خودش را به ما تحمیل کرد اگر موقعیت‌های آنها گل می‌شد کارمان دشوار می‌شد.

وی افزود: بعد از 30 دقیقه ابتدایی روند بازی برگشت و به نوعی آب روی آتش ریخته شد. در نیمه دوم به غیر از گلی که خوردیم در باقی لحظات ابتکار و خلاقیت دست ما بود. در 15 دقیقه پایانی مدلی که استقلال می‌خواست بازی کردیم. آنها دنبال بازی سرعتی بودند و نفرات ما نیز عجولانه کار می‌کردند به بازیکنان و هوادارانمان این برد را تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان در مورد 6 هفته پایانی گفت: اگر تمرکز لازم را داشته باشیم باید به دنبال حداکثر امتیازات باشیم. امروز این 3 امتیاز خیلی به ما کمک کرد بازی خیلی مهمی با پرسپولیس داریم اگر در این بازی نبازیم یا برنده شویم همچنان امیدواریم در کورس باقی بمانیم. به نوعی می‌بایست نگاهی به رقیبان در صدر جدول داشته باشیم و به دنبال از دست دادن امتیازات توسط آنها باشیم. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه پاسخ به این سوال که آیا برای پرسپولیس شانسی برای قهرمان شدن قائل نیست، خاطرنشان کرد: من این حرف را در مورد پرسپولیس نزدم آنها بعد از شکست در تبریز جو تیم خود را از دست دادند، این تیم بازی مهمی با فولاد خوزستان دارد، اگر ببازند جو تیم آنها خراب‌تر می‌شود و مقابل ما شرایط بدی دارند اما اگر ببرند شرایط بهتری پیدا می‌کنند.

سرمربی سپاهان در مورد درخواست هواداران برای بازگشت هادی عقیلی، گفت: هادی عقیلی بازیکنی است که کیفیت بالایی دارد و می‌تواند در تیم ملی باشد. او از کارلوس کروش عذرخواهی کرده و جریمه هم شده است. باید به نوعی درخواست هواداران مدنظر گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها