خیرابی: آوای باران نقطه ‌عطف کارنامه من است

سیاوش خیرابی، بازیگر نقش فرید در سریال «آوای‌باران» معتقد است، این سریال نقطه‌عطفی در کارنامه بازیگری‌اش است.
کد خبر: ۶۳۷۴۷۲

خیرابی درباره نقش فرید در سریال آوای باران به روابط‌عمومی شبکه سه گفت: شخصیت فرید گرچه از نظر سنی از سن واقعی من بزرگ‌تر است، اما ویژگی‌هایی دارد که به من نزدیک است.

وی افزود: من برای ایفای نقش فرید با آقای سهیلی‌زاده، کارگردان و البته نویسندگان مجموعه مشورت کردم. ایده‌ها و نظرات آنها به من در اجرای نقش کمک کرد. فرید داستان آوای باران را از فیلتر ذهنی‌ خودم عبور دادم تا بتوانم او را باورپذیر اجرا کنم.

خیرابی که تاکنون در پنج سریال با سهیلی‌زاده همکاری داشته، درباره ایفای نقش‌های متفاوت در آثار این کارگردان و تجربه نقش‌های مختلف اظهار کرد: یک بازیگر باید در دوران کاری‌اش اجرای نقش‌های متفاوت را برعهده بگیرد و آنها را به بهترین شکل ایفا کند؛ حال این نقش‌ها می‌تواند در هر ژانری باشد.

خیرابی گفت: من هم مثل هر بازیگری دوست دارم با ایفای نقش‌های متفاوت در مسیر پیشرفت حرکت کنم و در قالب نقش‌های مختلف دیده شوم. هرچند خودم را هنوز ابتدای راه می‌بینم و معتقدم که باید در این راه بسیار تلاش کنم و بیاموزم.

وی به تفاوت‌های بازیگری‌اش در دو مجموعه «آوای باران» و «ترانه مادری» اشاره کرد و گفت: طبیعی است که نوع بازی من نسبت به ترانه مادری تغییرات زیادی کرده است؛ چون از آن زمان تاکنون مدت زیادی گذشته و من تجربه‌های بسیاری کسب کرده‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها