فدراسیونی که به حال خود رها شد

هیچ کس حالی از قایقرانی نمی پرسد

در بدترین شرایط انزلی می رفتیم، امروز هزینه آنجا را هم نداریم

دارنده مدال طلای کایاک قهرمانی آسیا گفت: در شرایط بی پولی راهی اردوی انزلی می شدیم، امروز فدراسیون بودجه اعزام به آنجا را هم ندارد.
کد خبر: ۶۳۵۶۲۷
در بدترین شرایط انزلی می رفتیم، امروز هزینه آنجا را هم نداریم

به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی آب های آرام که به دلیل اعتراض به نبود حداقل امکانات اردویی، تمرینات را نزدیک به 3 هفته ترک کرده بود، با تغییر برخی شرایط ( خوابگاه و رستوران) از سوی فدراسیون به اردو بازگشتند، تا زیر نظر ایرج اقلیمی پارو بزنند.

فرزین اسدی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در کایاک یک نفره مسافت 1000 متر، در گفت و گو با جام جم ورزشی از تمدید تمرینات اردوی آزادی خبر داد و عنوان کرد: پس از نزدیک به 3 هفته عدم تمرین، با تامین بخشی از خواسته هایمان به اردو بازگشتیم و قرار شد که 21 روز دیگر بدون استراحت به تمرین ادامه دهیم.

اسدی گفت: هنوز بخشی از خواسته هایمان تامین نشده است که مهمترین آن پرداخت معوقه ها است که بیش از نیمی از آن مانده و باز هم به آن اضافه می شود.

قایقران تیم ملی ایران در کایاک 4 نفره، مسافت 1000 متر در خصوص وضعیت تمرینات آمادگی عنوان کرد: اقلیمی مربی بسیار خوبی است، اما مسئله مهم این است که ما در گذشته و در این فصل از سال راهی اردوهای داخلی و یا برون مرزی با توجه به شرایط جوی مناسب می شدیم، اما حال باید در هوای آلوده و سرد تهران تمرین کنیم.

وی افزود: قایقرانان رقیب ما در بازی های آسیایی اینچوان در اردوهای اروپا تمرین می کنند و ما قبلا این فرصت را داشتیم که حتی در کنار اردوهای آنها  کمپ بزنیم و وضعیت آنها را از نزدیک ببینیم ، اما در 2 سال گذشته این شرایط وجود نداشته است.

اسدی در مورد اردوی داخلی در مناطق گرمسیرتر در این فصل، عنوان کرد که رفتن به اردوی داخلی هم نیاز به پول دارد. قبلا در شرایط بی پولی راهی اردوی انزلی می شدیم، اما حالا هزینه آنجا را هم نداریم.

وی در خصوص مسابقات سال آینده گفت: با این شرایط نمی توان پیش بینی درستی داشت که چه شرایطی خواهیم داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها