ورود «لیلی» به داستان ستایش

لیلی شخصیت جدیدی است که در سری دوم ستایش وارد داستان می‌شود، لیلی نوه حشمت فردوس و دختر صابر است.
کد خبر: ۶۳۵۵۰۸
ورود «لیلی» به داستان ستایش

نازلی رجب‌پور بازیگر این نقش درباره نقش نازلی به روابط عمومی شبکه سه گفت: لیلی به‌طور کلی نقش مثبتی دارد و بیشتر تحت تاثیر خواهر بزرگ‌تر خود است که نقش او را فریبا طالبی بازی می‌کند.

رجب‌پور درباره چگونگی انتخاب خود برای حضور در این سریال گفت: من از طرف زیبا خالدی که طراح گریم سریال است به گروه سازنده ستایش معرفی شدم. در ابتدا قرار بود نقش نازگل دختر ستایش را بازی کنم. اما بعد ایفای نقش لیلی به من سپرده و حدیث میرامینی بازی در نقش نازگل را عهده‌‌دار شد.

بازیگر نقش نازلی درباره سری اول سریال ستایش اظهار کرد: به نظرم سری اول این سریال جذابیت‌های زیادی داشت که برای مردم جذاب بود. حتی کسانی که چندان اهل تماشای تلویزیون نیستند این سریال را دنبال می‌کردند. به نظرم در سری جدید بار دراماتیک سریال کمتر شده اما این مساله از جذابیت‌های سریال کم نکرده است. رجب پور در پاسخ به این پرسش که آیا قصه ستایش 2 تلخ است، گفت: گرچه شخصیت ستایش به بسیاری از اهداف و خواسته‌های خود نمی‌رسد اما به نظر من فضای سریال تلخ نیست و روند داستان با سری قبلی تفاوت زیادی دارد.

بازیگر نقش لیلی درباره نحوه ارتباط صابر با دخترانش در سری دوم ستایش توضیح داد: صابر در سری دوم برای جبران انفعالش آشکارا در کشمکش با پدرش (حشمت فردوس) قرار می‌گیرد. اما به فرزندانش توجه چندانی ندارد و اساسا فرصت این را هم ندارد و بیشتر در تقابل با پدرش است. فرزندان صابر به مادرشان (سیما تیرانداز) هم نگاه ترحم‌آمیزی دارند اما چندان دلسوز او نیستند. مجموعه تلویزیونی ستایش کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه است که پخش آن از روز جمعه بیست و هفتم دی ساعت 20 و 45 دقیقه از این شبکه آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
تهمینه و هلیا و سعیده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
۰
۰
من اصلا از سریال ستایش و بازی حدیث در نقش نازگل اصلا خوشم نمی آید اصلا این سریال با عقل جور در نمی آید سعید سلطانی در این فیلم اصرار دارد بگوید كه فرزند پسر مورد توجه بیشتر است در حالیكه این طرز تفكر مال 400سال پیش است چون در آن زمان پسرها را برای كار روی زمین می خواستند اما حالا همه پدر مادر ها عاشق این هستند كه دختر داشته باشند چون دخترها هم پیشرفت علمی می كنند هم چشم و چراغ خانه هستند من الان باردار هستم همسرم برای اینكه فرزندمان دختر شود كلی نذر كرده و خودم هم دوست قرزندم دختر شود. در ضمن بهشت زیر پای مادران است .
آوا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
نازلی جووووون تو هم تو خونه مثبتی و هم توی كار
آوا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
نازلی جووووون تو هم تو خونه مثبتی و هم توی كار
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۰
۰
من سجاد 17اهل اراك هستم و فقط عاشق نقش داریوش ارجمند ونقش نازلی رجب پور ممنونم از كارگردان فیلم ستایش2من باید چطوری بازیگر شوم عاشق بازیگریم خواهش می كنم بامن تماس بگیرید/..

نیازمندی ها