بیانیه شدید باشگاه استقلال :

پرسپولیس، تیشه به ریشه فوتبال می‌زند

پورحیدری: احساس می کنم این بار دربی برنده دارد

استقلال در آستانه دربی تهران روزهای پرسروصدایی را پشت سر می‌گذارد.
کد خبر: ۶۳۵۲۷۴
پورحیدری: احساس می کنم این بار دربی برنده دارد

روز نو / بعد از جدایی پژمان منتظری حالا جواد نکونام هم از این تیم جدا شد و استقلال در غیاب دو بازیکنی معمولا در ترکیب ثابت قرار داشتند به استقبال دربی خواهد رفت. منصور پورحیدری سرپرست استقلال در مورد جدایی نکونام، دربی تهران و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

در مورد جدایی نکونام چه صحبتی دارید؟

 

جواد را خیلی دوست دارم و برایم قابل احترام است. ما در روزهای گذشته جلساتی داشتیم و من هم با نکونام و همچنین با قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده حرف زدم. فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی نمی‌خواستند که نکونام برود ولی او تاکید کرد که چند پیشنهاد دارد و به هیچ عنوان حاضر نیست بماند.

نکونام در برنامه نود گفته بود که استقلال مرا نمی‌خواهد. قبول دارید این حرف با صحبت‌های مسئولان باشگاه استقلال تناقض داشت؟

 

من هم حرف‌های جواد را شنیدم. من فکر می‌کنم دیگران باعث شدند تا سوءتفاهمی برای نکونام به وجود بیاید ولی در جلسه آخری که داشتیم، قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده تاکید داشتند که نکونام بماند. او اما تصمیم خودش را گرفته بود و حرف‌هایش را روی برگه نوشت. قلعه‌نویی هم گفت وقتی نکونام می‌خواهد برود اصرار کردن فایده‌ای ندارد.

به نظر شما غیبت او احساس نخواهد شد؟

 

تمامی بازیکنان استقلال قبل از شروع فصل با هدف خاصی جذب شدند و هر کدام تاثیر خاص خودشان را دارند. استقلال با فشردگی بازی‌ها مواجه است و از طرفی خیلی مواقع با کمبود بازیکن مواجه شد. جواد کاپیتان تیم ملی ایران است و جایش در استقلال خالی است.

در مورد دربی چه صحبتی دارید؟

 

کادرفنی از همین حالا تمام فکر خود را معطوف به این بازی کرده است و مطمئنا استقلال تمرینات خوبی را پشت سر خواهد گذاشت. این مسابقه به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست و ربطی به شرایط دو تیم و نتایج گذشته ندارد. همه چیز در 90 دقیقه مشخص خواهد شد. با این حال باید بگویم که وضعیت روحی و فنی استقلال در آستانه دربی خوب است.

فکر می‌کنید رکورد قلعه‌نویی در دربی همچنان حفظ شود؟

 

مطمئنا نباختن قلعه‌نویی یک امتیاز مثبت است و این نشان می‌دهد که او از شرایط این بازی شناخت دارد چرا که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی چنین دیدار مهمی را تجربه کرده است.

خیلی‌ها تبحر او را در دربی با زمان مربیگری شما مقایسه می‌کنند، در این مورد چه صحبتی دارید؟

 

ما استقلالی‌ها اگر هم موفقیتی به دست می‌آوریم با هم هستیم و فرقی ندارد.

این‌بار که قرار نیست با تساوی صفر - صفر تمام شود؟

 

امیدوارم این اتفاق نیفتد و میلیون‌ها نفر که این بازی را می‌بینند لذت ببرند. فقط امیدوارم حاشیه خاصی به و جود نیاید و بازی زیبایی شاهد باشیم.

فکر می‌کنید این‌بار دربی برنده داشته باشد؟

 

احساس می‌کنم دربی این‌بار برنده دارد و امیدوارم برد برای استقلال باشد.

در مورد وضعیت بحرانی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

 

اصلا نمی‌توان این موضوع را ملاک قرار داد. ممکن است یک اتفاق همه چیز را تغییر دهد. این بازی ربطی به شرایط قبلی دو تیم ندارد.

می‌دانید که پرسپولیسی‌ها دنبال محروم کردن آندارنیک تیموریان هستند؟

 

صحبت خاصی در این زمینه ندارم ولی معتقدم که قبل از دربی باید فضا آرام باشد. اتفاقا یکی از دوستان ما در باشگاه استقلال بازی‌ها را مرور کرده و مشخص شده که داوری بیش از 10 بازی به نفع پرسپولیس بوده است و فیلمش موجود است.

همین موضوع واکنش پرسپولیس را به همراه داشت و آنها بیانیه تندی دادند.در این خصوص و اینکه عکس قلیان کشیدن عمران زاده و رحمتی در روزنامه حامی پرسپولیس منتشر شد چه صحبتی دارید؟

من معتقدم این جنگ رسانه ای تا آخر هفته ادامه خواهد داشت و اصلا هم به سود دو تیم نیست.من معتقدم بحث محروم کردن آندو در بیانیه دادن استقلال بی تاثیر نبود ولی در مجموع باید بگویم که این فضا به سود دربی نیست.در مورد عکسی که از عمران زاده و رحمتی هم منتشر شد حرفی ندارم ولی همه می دانند که قلیان کشیدم کار خوبی نیست.من نمی دانم ماجرا چیست و بهتر از در مورد قلیان کشیدن از خودشان سوال کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها