بهمن‌ماه، آغاز «پرواز در ارتفاع صفر»

تصویربرداری سریال تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی سامان سالور و محصول سیمافیلم اول بهمن در پایگاه یکم شکاری تهران آغاز می‌شود. در این سریال مهدی‌پاکدل و بهنوش طباطبایی نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۴۶۵۸

محمد نشاط، تهیه‌کننده این سریال درباره تولید پرواز در ارتفاع صفر به روابط عمومی مرکز سیما فیلم گفت: طبق توافق انجام شده قسمت‌های این سریال از شش قسمت به 11 قسمت تبدیل شد و کار بازنویسی فیلمنامه با دقت کامل و تحت نظارت مستقیم سامان سالور در حال انجام است.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: کار بازبینی تمامی لوکیشن‌های نظامی و غیرنظامی این سریال انجام شده و پایگاه نوژه همدان نیز بر لوکیشن‌های نظامی کار افزوده شد. پرویز فلاحی‌پور، کورش سلیمانی، حسین زارعی و علی سلیمانی سرنسری از دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند. این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود، داستان زندگی یک خلبان جنگی را روایت می‌کند که در ابتدای جنگ متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر، یکی را انتخاب کند.از عواملی که حضور آنها در این سریال قطعی شده، می‌توان به مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، دستیار اول کارگردان: علی نشاط، برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، مشاور نظامی: جواد جوشقانی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری و مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها