خواب آلودگی علت حادثه اتوبوس زائران ایرانی

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: علت حادثه شب گذشته اتوبوس حامل زائران ایرانی ، خواب آلودگی راننده بوده است.
کد خبر: ۶۳۳۹۸۶
خواب آلودگی علت حادثه اتوبوس زائران ایرانی

به گزارش واحد مرکزی خبر ، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت افزود: ساعت 12 دیشب اتوبوس حامل زائران آژانس ساربان گشت قم در 30 کیلومتری شهر مدینه دچار سانحه شد.

وی گفت: براثر این سانحه متاسفانه آقای خلیل اتلان یکی از زائران در دم فوت کرد و 25 زائر با آمبولانس و بالگرد به دو بیمارستان میقات و ملک فهد اعزام شدند.

وی گفت: از 25 مجروح این سانحه 15 نفر سرپایی درمان شدند و ده نفر نیز در بیمارستان بستری هستند.

خدرنژاد افزود: از بین زائران مجروح بستری شده دو نفر جراحت شان شدید و در ناحیه دست و صورت است که درمان این دو مجروح نیز با نظارت مسئولان هیئت پزشکی ایران در بیمارستان مدینه در حال پیگیری است.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بلافاصله صبح امروز بخشنامه ای به کلیه استان ها صادر شد مبنی بر اینکه همه مدیران و مسئولان کاروان ها موظفند حین انتقال زائران مراقب راننده باشند که اگر هرگونه خواب آلودگی یا مورد دیگری بود سریع با مسئولان سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه ، مدینه منوره و جده تماس بگیرند تا اتوبوس دیگری  جایگزین شود.

وی درخصوص آخرین وضع مجروحان حادثه هواپیمایی که چند روز پیش در فرودگاه مدینه دچار سانحه شد گفت: زائر زنی که در آن حادثه مصدوم شد و به کما رفت حالش رو به بهبودی است و دو نفر دیگر هم که مشکل شکستگی کمر داشتند همچنان بستری هستند.

وی افزود: بقیه زائران این کاروان امشب برای انجام دادن اعمال عمره مفرده عازم مکه مکرمه می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها