یک اتفاق پیش‌بینی نشده در پشت صحنه "معراجی‌ها" در جاسازی بمب‌های مربوط به سکانسی که قرار بود گرفته شود، رخ داد و انفجار جان چند تن از عوامل را گرفت.
کد خبر: ۶۳۳۵۵۵
انفجار در شهرک دفاع مقدس و مرگ 5 نفر در پشت صحنه فیلم ده‌نمکی

پیش از ظهر امروز انفجاری در پشت صحنه ضبط مجموعه «معراجی‌ها» به وقوع پیوست.
 
"
محمدجواد شریفی راد" که مسئول جلوه‌های ویژه بود به همراه عده‌ای دیگر لوازم سکانس مربوط به مواد منفجره را جاسازی می‌کردند که بمب‌ها منفجر می‌شود.
 

طبق اطلاعات دریافتی این انفجار وسیع بوده و چند کشته هم داده است یکی از درگذشتگان "جواد شریفی‌" مدیر جلوه های بصری فیلم سینمایی «معراجی‌ها»است.

علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس، رضا فرجی جانشین تولید فیلم، مهدی رادی دستیار جلوه‌های ویژه به همراه یک کارگر صحنه جمشید احسانی‌فر بر اثر این حادثه کشته شدند.

بنا بر این گزارش؛ به دنبال حادثه‌ اتفاق افتاده در لوکیشن "معراجی‌‌ها" و طی خبرهای به دست آمده هیچ هنرمندی سر لوکیشن نبوده است.
 

همچنین، "مرتضی مولایی" یکی از نیروهای خدمات که در این حادثه آسیب دیده بود در اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ری تحت عمل جراحی است.سایر مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان های دیگر منتقل شدند.

چاشنی ها دیر عمل کردند

بابک برزویه عکاس این فیلم که به شدت از این اتفاق ناراحت بود با اعلام این خبر ادامه داد: من در سر صحنه حاضر نبودم اما از اطلاعاتی که گرفتم چاشنی ها دیر عمل کردند و زمانی که عوامل جلوه های ویژه برای چک کردن این چاشنی ها رفتند ناگهان هنگام جازدن چاشنی همه آنها ترکیدند.

وی که ابراز ناراحتی بسیار زیادی می کرد گفت: جواد شریفی یکی از عوامل جلوه های ویژه دیروز گفته بود دوست دارم سر صحنه فیلمبرداری بمیرم    .

در تماس خبرنگار سینماپرس با یکی از مسئولان شهرک دفاع مقدس وی اعلام کرد که خبر را نمی تواند در اختیار خبرگزاری ها بگذارد!

لازم به ذکر است که در فیلم اخراجی ها3 ده نمکی نیز یکی از هنروران بر اثر سقوط جان خود را از دست داده بود.

شریفی‌راد  که جزو باسابقه‌ترین مدیران جلوه های ویژه در سینمای ایران بود تاکنون مسئولیت جلوه‌های ویژه بیش از 30فیلم سینمایی را برعهده داشته است به تازگی مراحل فنی فیلم عظیم «محمد(ص)» را به پایان رسانده بود.

از نخستین تجربه‌های او در سینمای انقلاب می توان به «حمله به اچ3»، «شمارش معکوس»،‌ «مسیر معکوس» اشاره کرد و از آخرین کارهای او «شکارچی شنبه» و «اخراجی‌های یک و 2» بود.

شنیده ها حاکی است که در این حادثه که بر اساس انفجار ناگهانی یک خودرو در سر صحنه به وجود آمد عباس رنجبر؛ رییس شهرک سینمایی دفاع مقدس نیز جان خود را از دست داده است.

تاکنون تماس با تهیه کننده و کارگردان معراجی ها میسر نشده و هنوز اطلاعات بیشتری در اختیار خبرنگاران سینماپرس قرار نگرفته است اما به محض اطلاع این خبر به روز رسانی خواهد شد.

سینماپرس و باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
داریوش
Netherlands
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
۰
۰
انا لله وانا الیه راجعون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها