قلعه نویی: درخواستی برای انتقال جواد نگرفتم

نکونام به تمرین نرفت/روی استقلال منت نگذارید

جواد نکونام با غیبت خود در تمرین امروز استقلال حاشیه های تیم را در روزهای اخیر دوچندان کرد.
کد خبر: ۶۳۳۲۲۱
نکونام به تمرین نرفت/روی استقلال منت نگذارید

به گزارش جام جم ورزشی ، در حالی که هنوز امیر قلعه نویی موافقت نهایی اش را با جدایی جواد نکونام اعلام نکرده است اما این بازیکن از امروز سه شنبه در تمرینات استقلال شرکت نکرد تا ماجرای او و سرمربی آبی ها پیچیده تر از قبل شود.

امیر قلعه‌نویی درباره اظهارات شب گذشته جواد نکونام که گفته بود "سرمربی استقلال خیلی راحت موافقت خود را برای جدایی او اعلام کرده است"، اظهار کرد: اجازه بدهید یکسری از مسائل در خانواده درون خود ما بماند و به رسانه‌ها کشیده نشود. دیشب خواب بودم و برنامه «90» را ندیدم اما امروز درباره این موضوع به جمع‌بندی خواهیم رسید.

سرمربی استقلال گفت : هنوز هیچ درخواستی برای انتقال او به باشگاه نرسیده و هرگاه این اتفاق بیفتد، درباره‌اش تصمیم می‌گیریم. استقلال مال من یا شخص خاصی نیست. از وقتی بچه بودم استقلال وجود داشته و اسمش برقرار بوده است. هیچ کس نباید منتی روی آن داشته باشد. صاحب اصلی تیم، مردم هستند. برای انتقال یک بازیکن سلسله‌ مراتبی وجود دارد. ابتدا درخواست باشگاهی که خواهان بازیکن است به ما می‌رسد و بعد باشگاه درباره‌اش تصمیم می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود رضائی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
۰
۰
اگر جای آقای قلعه نویی بودم تحت هر شرایطی 90 را كامل نگاه می كردم. مگر می شود سرمربی یك تیم مدعی قهرمانی بود و از اتفاقات تاثیرگذارترین برنامه فوتبالی این مملكت بی خبر! حتی اگر ایشون فردوسی پور رو قبول نداره و حتی اگر هم نمی خواد با اون هم صحبت بشه باز هم ندیدن این برنامه برای كسی كه كارش فوتباله غیرحرفه ایه!!!

نیازمندی ها