ادامه ماجرای مرگ عامل حمله به سفارت ایران

پس از مرگ «ماجد»، چه چیزی در انتظار لبنان است

مرگ مشکوک عامل تروریستی سفارت ایران در بیروت

ماجد الماجد عامل تروریستی عربستان سعودی که سفارت ایران در بیروت را مورد حمله تروریستی قرار داده بود به طرز مشکوکی در بیروت مرد.
کد خبر: ۶۳۱۸۶۲
مرگ مشکوک عامل تروریستی سفارت ایران در بیروت

منابع خبری لبنان و شبکه‌های تلویزیونی عربی منطقه با انتشار این خبر اعلام کردند که وی بر اثر بیماری کلیوی مرده است.

این تروریست که مورد حمایت شدید رژیم آل سعود به ویژه بندر بن سلطان رئیس اداره اطلاعات عربستان سعودی بود، روز گذشته در یک بیمارستان نظامی در بیروت مرده است.

عربستان پس از دستگیری «ماجد» تلاش بسیاری کرد تا او را از لبنان به عربستان منتقل کند اما دولت لبنان قصد داشت او را در خاک خود محاکمه کند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران توسط همین فرد تروریست سلفی در بیروت مورد حمله قرار گرفت که در این حمله رایزن فرهنگی ایران در بیروت به همراه چند تن دیگر از کارکنان سفارت به شهادت رسیدند.

اکنون با مرگ مشکوک ماجد الماجد عربستان دیگر واهمه محاکمه و افشای اقدامات  گروهک تروریستی عبدالله عزام را نخواهد داشت.

منابع خبری و اطلاعاتی از احتمال دست داشتن مقامات عربستان سعودی در مرگ ماجد الماجد خبر می‌دهند.

منابع امنیتی و اطلاعتی احتمال زیاد می‌دهند که پس از آن که عربستان سعودی نتوانست وی را به عربستان بازگرداند طرح به قتل رساندن ماجد را اجرا کرد تا او نتواند در دادگاه اعتراف کند.

عربستان سعودی پس از آن که دخالت‌های آشکارش در سوریه با شکست‌های سنگین روبرو شده است قصد دارد تا فضای نا امنی را به لبنان و عراق بکشاند.

اکنون عراق نیز درگیر مقابله با گروه‌های تکفیری و سلفی مورد حمایت آل سعود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كمال
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
اولا وقتی در مساجد آل سعود را نفرین میكنند نتیجه ای جز دشمنی و ترور برای مردم ایران و عربستان ندارد. دوما از كجا معلوم خود دولت لبنان نكشته كه بعد بگوید كار همین بوده و قال قضیه را بكند و دشمنی هم بین مردم ایران و عربستان ایجاد كند و ذهن مردم هم از دشمنان واقعی كه همون اسراییل واروپا و امریكاست دور بش

نیازمندی ها