سهمیه ۸ هزار نفری زوج‌های جوان در عمره سال جاری

رئیس سازمان حج و زیارت از سهمیه ۸ هزار نفری زوج‌های جوانان برای اعزام به عمره مفرده در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۴۵۷
سهمیه ۸ هزار نفری زوج‌های جوان در عمره سال جاری

سعید اوحدی در گفت‌وگو با فارس گفت: امسال سهمیه در نظر گرفته شده برای 4 هزار زوج جوان است که می‌توانند به عمره مفرده اعزام شوند.

ثبت نام از زوج‌های جوان برای اعزام به عمره مفرده از 18 آذر ماه آغاز و تا 30 آذر ادامه داشت که اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه‌ها منتشر شده بود و افرادیکه متولد اول فروردین سال 1352 و بعد که تاریخ وقوع عقد رسمی و دائمی آنان از اول مهر 91 تا 31 شهریور 92 بود می‌توانستند در این نوبت از ثبت‌نام‌ها برای اعزام و قرعه کشی ثبت نام کنند.

در سال گذشته تعدادی از سهمیه‌های اعزام به عمره مفرده حذف شده بودند که سهمیه زوج‌های جوان نیز در این گروه بود و امسال خوشبختانه دوباره سهمیه زوج‌های جوان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان حج و زیارت پیش از این از حذف سهمیه 4 هزار و 500 نفری ریاست جمهوری خبر داده و گفته بود: در سال جاری فقط به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، طلاب، دانشجویان و اساتید، دانش‌آموزان و زوج‌های جوان سهمیه عمره اختصاص داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
mohammady
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
تاریخ عقد بنده 92/6/10 است و موفق به ثبت نام نشده ام، چگونه می توانم از لیست انصرافی ها مطلع شوم؟آیا می توانم سال آینده مشرف شوم ؟خواهش می كنم راهنمایی كنید چون خیلی مشتاق به شركت هستم.

نیازمندی ها