آغاز اردوی20 روزه تیم ملی فوتبال ایران در ژوهانسبورگ از 24 فروردین

کد خبر: ۶۳۱۰۰۱
آغاز اردوی20 روزه تیم ملی فوتبال ایران در ژوهانسبورگ از 24 فروردین

تیم ملی فوتبال ایران در راستای برنامه های آماده سازی خود به منظور حضوری قدرتمند در جام جهانی 2014 برزیل، اردویی 20 روزه ای را در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برپا خواهد کرد.


 رقابت های فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های کشور روز بیستم فروردین ماه سال آینده به پایان می رسد و بلافاصله پس از آن تمرینات تیم ملی ایران برای حضوری موفق در جام جهانی آغاز خواهد شد.

براین اساس، هم اکنون اردوی 20 روزه تیم ملی کشورمان در ژوهانسبورگ قطعی شده است. این اردو از روز 13 آوریل (24 فروردین ماه) آغاز خواهد شد.

در ادامه قرار است که تیم ملی فوتبال ایران در ماه می(اردیبهشت) نیز اردوی دیگری را در یکی از کشورهای اروپایی ایتالیا یا اتریش برگزار کند و در نهایت روز سوم ژوئن(سیزدهم خردادماه) راهی برزیل شود تا در جام جهانی 2014 برابر حریفان خود صف آرایی کند.

همچنین مذاکراتی با چند کشور اروپایی و آمریکای لاتین انجام شده تا شرایط برگزاری دیدارهای تدارکاتی فراهم شود.

تیم ملی فوتبال ایران که چهارمین حضور خود در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان را تجربه خواهد کرد، در جام جهانی 2014 برزیل با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین در گروه 6 به رقابت خواهد پرداخت.

تیم ملی فوتبال ایران کار خود در جام جهانی 2014 را روز 26 خرداد با دیدار برابر نیجریه در کوریتیبا آغاز خواهد کرد و در دومین دیدار باید با آرژانتین قهرمان 2 دوره جهان در 31 خرداد در شهر بلوهوریزونته روبرو شود.

شاگردان کارلوس کی روش چهارم تیر در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در شهر سالوادور با بوسنی و هرزگوین دیدار می کنند./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها