صالح دستیار قلعه نویی: شکل تیمی مان مدام تغییر می کند

حل مشکل زمین و هوای استقلال با هافبک بازیساز

دستیار امیر قلعه نویی تاکید کرد در صورتی که هافبک بازیساز مورد نظرمان را جذب کنیم مشکل گلزنی مان در روی زمین و هوا حل می شود .
کد خبر: ۶۲۹۶۹۳
حل مشکل زمین و هوای استقلال با هافبک بازیساز

به‌گزارش جام جم ورزشی  مجید صالح طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم و بازی با داماش صحبت کرد.
 *در خصوص بردی که مقابل داماش کسب کردید، صحبت می‌کنید؟
 به نظرم بازی سختی بود  و برخلاف آنچه تصور می‌شد که داماش آمادگی این بازی را ندارد و با مشکلات مالی به مصاف ما می‌آید این تیم برابر استقلال خیلی خوب ظاهر شد و ما بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم اما خوشبختانه سه امتیاز حساس را در این دیدار کسب کردیم. البته همه بازی‌هایی که پیش‌رو داریم سخت و نفسگیر هستند و ما باید طوری بازی کنیم که از حداقل فرصت‌مان حداکثر بهره را ببریم.
 *استقلال خوب امتیاز می‌گیرد اما با این حال هنوز به استقلال ایده‌ال تبدیل نشده است، چرا؟
شما نگاه کنید در هر بازی چند غایب داریم همین اتفاق باعث می‌شود تا شکل تیمی تغییر پیدا کند و آن تاکتیک‌های مدنظرمان را نتوانیم در زمین به اجرا برسانیم،‌اما همه نفرات را که در اختیار داشته باشیم به استقلال مدنظر هم خواهیم رسید.
 *استقلال درچند بازی اخیرش روی برنامه هوایی به گل می‌رسد چقدر این برنامه تاکتیکی را تمرین کردید؟
 ما روی ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین خیلی تمرین می‌کنیم اما وقتی که هافبک بازیساز مدنظر خارجی‌مان را جذب کنیم برنامه گلزنی‌مان هم روی هوا و هم زمین می‌شود تا همه راه‌های گلزنی را در برنامه خودمان قرار دهیم.
*ساموئل هم که به تمرینات استقلال بازگشت؟
به هر حال با توجه به رفتن احتمالی پژمان منتظری حضور او می‌تواند به استقلال کمک کند همه هدف استقلال این است که بازیکنان خود را حفظ کند تا با تمام قوا در بازی‌ها ظاهر شود.
*بازی‌ مقابل ملوان را در جام‌حذفی چه طور پیش‌بینی می‌کنید؟
 تمام بازی‌های حذفی حکم فینال را دارد ما در این بازی‌ها دیگر فرصت جبران نداریم و باید همه تلاش‌ خودمان را برای کسب پیروزی به کار بگیریم من فقط از هواداران‌مان می‌خواهم به استادیوم بیایند اگر این بازی در انزلی برگزار می‌شد طرفداران ملوان به استادیوم می‌آمدند و حالا وقتی ما میزبان هستیم نوبت حضور پررنگ هواداران‌مان در ورزشگاه‌ است. ما یک بازی سخت را پیش‌رو داریم و از طرفداران‌مان انتظار داریم که در این دیدار ما را همراهی کنند.
*صحبت خاصی دارید؟
 ما در این فصل مشکلات عدیده‌ای را سپری کردیم و امیدواریم وزارت ورزش به استقلال کمک مالی کند. اگر مشکلات مالی استقلال رفع شود، شرایط تیم ما خیلی بهتر می‌شود و می‌توانیم با قدرت بیشتری در مسابقات ظاهر شویم به خاطر همین من امیدوارم استقلال که یک تیم دولتی است مورد توجه و حمایت مالی وزارت ورزش قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها