کمند امیر سلیمانی بازیگر "بی قرار" از فضای کار در این سریال که در مشهد تصویربرداری شد و همچنین اقبال مردم به سریال های مناسبتی در ایام مختلف سخن گفت. کمند امیرسلیمانی درباره بازی خود در سریال "بی قرار" به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام که پخش آن از شنبه 30 آذر از شبکه اول سیما آغاز شده است گفت: من به طور ناگهانی و در دقیقه 90 برای بازی در این سریال انتخاب شدم و حالا هم از بازی در این سریال با اینکه نقشم حجم چندانی نداشت بسیار راضی هستم.
کد خبر: ۶۲۹۱۹۰
کمند امیرسلیمانی: در طول دو روز چهار بار زیارت حرم امام رضا (ع) رفتم

وی درباره جزییات سریال "بی قرار" و نقش خود در آن توضیح داد: آنچنان که گفته شد من ناگهانی انتخاب شدم یعنی ابتدا قرار نبود در این سریال بازی کنم و با همان سرعت هم جلوی دوربین رفتم. من نقش همسر علی قربان زاده را در سریال بازی کنم کسی که از حساسیت های زنانه ای برخوردار است. من، علی قربانزاده و لاله اسکندری در این سریال از دوستان قدیمی هستیم و اتفاقاتی بین ما رخ می دهد که بهتر است مخاطب آنها را در سریال ببیند و دنبال کند.

امیرسلیمانی همچنین با اشاره به تصویربرداری کار که در مشهد انجام شد با اظهار رضایت از حال و هوای کار در این شهر خاطرنشان کرد: من برای بازی در این سریال تنها دو روز در مشهد بودم و در همین مدت چهار بار اتفاق افتاد که بتوانم به زیارت حرم امام رضا (ع) بروم و این برای من بسیار جالب بود. البته من پیش از این چندین بار به مشهد سفر کرده بودم و آخرین بار سال گذشته بود با این حال تفاوتی که با سفرهای قبلی من داشت این بود که همیشه در هوای گرم به این شهر می رفتم و این بار تجربه هوای پاییزی حال و هوای دیگری به من داده بود.

بازیگر مجموعه های تلویزیونی "پدرسالار" و "همسایه ها" درباره سریال هایی که در مناسبت های مختلف از تلویزیون پخش می شود و واکنش و تمایل مردم به این سریال ها اظهار کرد: اگر این سریال ها از فیلمنامه و غنای خوبی برخوردار باشند می توانند مردم را به خود جذب کنند و آنها را از توجه به ماهواره ها بازدارند.

وی در پایان عنوان کرد: در این سال ها آثار زیادی در مناسبت های مختلف تهیه و تولید شده اند و به نوعی می توان گفت این آثار جای خود را در تلویزیون باز کرده اند به نحوی که مردم در ایام مختلف منتظر دیدن سریال های مناسبتی هستند.

"بی‌قرار" داستان زندگی رعنا (لاله اسکندری) را روایت می‌کند که پس از پنج سال از زندان آزاد می‌شود. او به دنبال کودک خود که در هنگام دستگیری یک ماهه بوده می‌گردد. رعنا در این رابطه و در نتیجه جستجوهایش به شهر مشهد می‏ رسد و به دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک پنج ساله شده می‌گردد و این میان اتفاقاتی می افتد که داستان سریال را رقم می زند.

لاله اسکندری، محمدرضا شریفی‌نیا، محمد صادقی، کامران تفتی، مریم امیرجلالی، کمند امیرسلیمانی، علی قربان‌زاده، سارا خوئینی‌ها، مریم بوبانی، همراه با هنرمند خردسال فاطمه دقاقی و… بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

سریال "بی‌قرار" با محوریت کرامت امام رضا(ع) و به تهیه کنندگی محمدعلی تفکر از روز شنبه 30 آذر ماه از شبکه اول سیما پخش شده و در 10 قسمت ادامه خواهد داشت. این سریال هر شب ساعت 22:15 به جز پنجشنبه ها و جمعه ها روی آنتن می رود.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها