گاردین مدعی شد

ایران -نیجریه ضعیف ترین دیدار مرحله گروهی جام جهانی

از زمانی که تیم ملی فوتبال ایران به رقابت های جام جهانی 20145 برزیل صعود کرده است به عنوان یکی از ضعیف ترین تیم های حاضر در جام جهانی معرفی می شود.
کد خبر: ۶۲۹۱۳۹
ایران -نیجریه ضعیف ترین دیدار مرحله گروهی جام جهانی

سایت جام جم ورزشی- البته این ادعاها که تیم ملی فوتبال ایران یکی از ضعیف ترین تیم های حاضر در جام جهانی است چندان بیراه نیست اما انگلیسی ها دیگر خیلی در مورد ضعف تیم ایران زیاده روی می کنند به حدی که دیدار ایران با نیجریه که اولین بازی تیم ایران در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی است به عنوان ضعیف ترین و کسل کننده ترین بازی این دوره از رقابت ها پیش بینی شده است. هنوز یادمان نرفته که دیلی میل دیگر پایگاه خبری انگلیسی ها پیش از مراسم قرعه کشی جام جهانی از تیم ملی ایران به عنوان تیم "هلوی" گلدان سوم یاد کرده بود که هر تیمی آرزوی همگروه شدن با آن را دارد!

گزارش گاردین واکنش های زیادی را در بین کاربران ایرانی این سایت در پی داشته و آنها نویسندگان این مطلب را متهم به لجبازی با فوتبال ایران کرده اند و گفته اند در شرایطی که هنوز جام جهانی برگزار نشده و دیدارهای دیگری هم در مرحله گروهی وجود دارد، چطور گاردین بازی ایران مقابل نیجریه را ضعیف ترین دیدار مرحله گروهی دانسته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی باغیرت
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
كار كار انگلیساست هر چی باشه ما ایرانیم و هر كار غیر ممكن از دستمون بر میاد

نیازمندی ها