دختر 21 ساله ای که به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود ، پس از طرد شدن از سوی خانواده به سرقت خودرو روی آورد.
کد خبر: ۶۲۸۸۸

صاحب یک خودروی پراید پس از تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 با ارائه شکایتی گفت ، صبح وقتی از منزل خود خارج شده ، تا با خودروی شخصی عازم محل کارش شود، متوجه می شود خودروی وی به سرقت رفته است . با تشکیل پرونده ای ، دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی دستور پیگیری و تحقیق در این باره را در پلیس آگاهی صادر کرد.

2 روز بعد

2 روز پس از مطرح شدن شکایت ، ماموران پلیس آگاهی هنگام گشتزنی در شرق تهران با ظنین شدن به زن جوانی که راننده یک دستگاه خودروی پراید بود و استعلام شماره خودروی او متوجه شدند ، این خودرو 2روز پیش به سرقت رفته است . با دستور توقف پلیس ، زن راننده قصد فرار داشت که پیش از هر اقدامی راه او مسدود شد و پس از دستگیری به پلیس آگاهی انتقال یافت.

اعتیاد

با تحقیق مقدماتی از متهم ، پرونده وی روز گذشته به شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی ارسال شد و دادیار سلیمانی تحقیق از وی را آغاز کرد. متهم گفت : در 19 سالگی با پسر جوانی که خود را خواستگار من معرفی می کرد ، از خانه فرار کردم و پس از آن تمام پلهای پشت سرم ویران شد ؛ به طوری که از ترس والدینم جرات بازگشت به خانه را نداشتم . فرشته افزود: هر روز که می گذشت بیشتر در لجنزار غرق می شدم تا این که به موادمخدر اعتیاد پیدا کردم و زمانی که از سوی همه طرد شدم ، به سرقت خودرو روی آوردم . متهم گفت : هر بار پس از سرقت خودرو مدتی از آن استفاده می کردم و سپس با سرقت لوازم خودرو آن را در گوشه ای رها می کردم و متواری می شدم . با اعتراف متهم به چندین فقره سرقت ، دادیار جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر را در پلیس آگاهی صادر کرد. اظهارات دادیار جنایی دادیار جنایی در ارتباط با این پرونده گفت : مشکلات خانوادگی و عدم ارتباط صحیح میان والدین ، شرایط مناسب را برای رشد ناهنجاری های اجتماعی فراهم می کند ؛ به طوری که در بررسی و تحقیق درخصوص پرونده های ارائه شده نمونه هایی از این قبیل وجود دارند. سلیمانی افزود: فرشته پس از فرار از خانه و فریب از سوی یک خواستگار قلابی ، رویاهایش با کابوس وحشتناکی که انتظار آن را نداشته است ، پیوند می خورد و او برای فرار از ترس و واهمه ای که چون سایه او را تعقیب می کرده است به موادمخدر اعتیاد پیدا می کند و همین موضوع موجب می شود افراد مجرم و شیاد از او سوءاستفاده کنند و ابتدا به عنوان طعمه در مسیر خودروها قرار گیرد و پس از سرقت و اخاذی مدتی را در زندان تحمل کیفر کند.

کسی او را نمی پذیرد

سلیمانی تاکید کرد: پس از دستگیری فرشته ، والدین او حاضر به پذیرش فرزند خود را نیستند و از سوی دیگر او نیز تمایلی به حضور در جمع خانواده اش ندارد. دادیار جنایی تصریح کرد: پس از دستگیری فرشته دستور شناسایی مالباختگان و کسانی که با او در برخی سرقتها همدست بوده اند ، صادر شده است که پرونده کماکان در مرحله پیگیری و تحقیقات قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها