ورود بیش از 5 میلیون نفر در آستانه اربعین به کربلا

« عقیل مسعودی» رییس انجمن امنیتی در شورای استان کربلا گفت: تا کنون بیش از 5 میلیون نفر به کربلا وارد شده اند که در میان ان ها 250 هزار غیرعراقی دیده می شود و انتظار می رود تعداد غیرعراقیان در روزهای آینده به یک میلیون زایر برسد.
کد خبر: ۶۲۸۳۸۳
ورود  بیش از 5 میلیون نفر در آستانه اربعین به کربلا

به گزارش پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه، شیعیان برای بزرگداشت اربعین امام حسین علیه السلام از تمام نقاط کشور عراق و همچنین کشورهای دیگر به وارد کربلا شده اند تا در این مراسم بزرگ شرکت کنند.

المسعودی افزود: بر این اساس، تردد اتومبیل ها در تمام خیابان های منتهی به حرم، برای راحتی زایران ممنوع شده و فرودگاه ها پذیرای هزاران زایر شیعی از کشورهای اسلامی و عربی همجوار شدند که هتل ها، حسینیه ها و مساجد برای استقبال و اسکان آنان در نظر گرفته شده است، برای انتقال زایران از محلی به محل دیگر نیز بیش از 350 هزار اتوبوس فعالیت می کنند.

وی با اشاره پیاده روی شیعیان از تمام نقاط کشور تاکید نمود: در تمام مسیرهایی که زایران پیاده روی می کنند، هزاران ایستگاه خدماتی دایر شده است که زنان، مردان، کودکان و حتی پیران در آن ها بدون هیچ نوع هزینه مالی به رهروان غذا، آب و خدمات بهداشتی می رسانند. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها