رئیس رسانه ملی:

اولویت رسانه‌های دشمن ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی است

سی و چهارمین نشست افق رسانه با موضوع امید و با حضور برنامه سازان و مدیران سراسر کشور در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۸۱۷۳
اولویت رسانه‌های دشمن ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی است

در نشست «سی و چهارمین نشست افق رسانه»، رئیس رسانه ملی با اشاره به سرمایه گذاری وسیع استکبار برای ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی گفت: رسانه ها باید با بیان واقعیات و مبارزه با شایعات روح امید را در میان مردم زنده نگه دارند.

مهندس عزت الله ضرغامی موضوعاتی از قبیل آگاهی، رفاه، کار، خانواده، شادی، سلامت، قناعت، کارآمدی، معنویت، مهدویت و سرمایه اجتماعی را از عوامل موثر ایجاد امید در مردم دانست و بر ضرورت برنامه سازی هنرمندانه و باورپذیر براساس این عوامل تاکید کرد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سیاه نمایی را از جمله راهبردهای دشمن دانست و اظهار کرد: نقد منصفانه و سازنده نبایستی بهانه ای برای تخریب و زیرپا گذاشتن خدمات ارزنده دستگاه‌های نظام شود.

وی افزود: مدیران رسانه ملی باید در برنامه های خود به این راهبرد اساسی توجه کامل داشته و فضای کشور را همچنان پرنشاط و امیدوار نگه دارند.

مهندس ضرغامی با اشاره به سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای انقلاب فرهنگی گفت: آنچه که امروز ملت ایران را در دنیا سربلند و ممتاز کرده است برخورداری از فرهنگ اسلامی و پافشاری بر حفظ ارزش ها و باورهای دینی است و سردمداران استکبار با قطع صدا و تصویر شبکه های جمهوری اسلامی بر روی 27 ماهواره جهانی تلاش پرهزینه و بی حاصلی را برای جلوگیری از نفوذ و تاثیرگذاری فرهنگ انسان‌ساز انقلاب اسلامی در میان مردم جهان انجام می دهند.

رئیس رسانه ملی افزود: در صورت تامین اعتبارات لازم از سوی دولت شبکه های موضوعی جدیدی که مورد نیاز و اقبال جامعه است راه اندازی خواهد شد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها