ملانوروزی و طاهری، مدیران احتمالی هنرهای تجسمی و تئاتر

معاون امور هنری وزارت ارشاد از حضور احتمالی حسین طاهری در اداره‌کل هنرهای نمایشی و محمد ملانوروزی در اداره‌کل هنرهای تجسمی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۹۵۴

به گزارش فارس، علی مرادخانی که برای بازدید از نمایشگاه سومین جشنواره هنر مقاومت به موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر رفته بود، در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: محمد ملانوروزی و حسین طاهری گزینه‌های اصلی مدیریت بر حوزه هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی هستند.

طاهری و ملانوروزی هر دو بازنشسته هستند و مرادخانی درباره ضرورت استفاده از مدیران بازنشسته هم این‌گونه توضیح داد: خیلی افراد هستند که ممکن است بازنشسته باشند اما تجربیات آنها بسیار مفید است و باید این افراد در کنار جوانان قرار بگیرند تا آنها کار یاد بگیرند.

او درباره نمایشگاه هنر مقاومت هم گفت: این جشنواره و امثال آن نگاه آرمانی ما به اهداف انقلاب اسلامی دارند و از فراموشی تاریخ در ذهن ما جلوگیری می‌کنند و در واقع تلنگری برای ما محسوب می‌شوند.

انتقاد سرسنگی

در همین حال مدیرعامل خانه هنرمندان ایران با بیان این‌که دولت جدید پیرگراست، به فارس گفت: با این‌که بیشتر کسانی که به این دولت رأی دادند جوان‌ها بودند ولی گویا خیلی بنا ندارد از نسل جوان استفاده کند که این امر برای کل کشور ضایعه است.

مجید سرسنگی افزود: فراموش کردن نسل جوان و توانایی‌هایش برای کل کشور یک ضایعه و نقصان است. شاید آقای مرادخانی در انتخاب مدیر جدید دستش تنگ بوده است و نتوانسته کسی را پیدا کند.

او درباره حضور حسین طاهری به‌عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد هم گفت: آشنایی زیادی با ایشان ندارم به همین علت نمی‌توانم زیاد درخصوص وی اظهار نظر کنم. دوستان سابقه حسین طاهری را منتشر کنند، ببینیم در حوزه تئاتر و حوزه‌های مدیریتی فرهنگی چه اقداماتی انجام داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها