پتروشیمی ـ مهرام؛ اوج حساسیت لیگ برتر بسکتبال

اگر بازی‌های لیگ برتر بسکتبال از ابتدای فصل تاکنون چنگی به دل نزد، در عوض امروز با بازی پتروشیمی بندرامام با مهرام به اوج حساسیت می‌رسد.
کد خبر: ۶۲۷۵۸۶

با توجه به قدرت تیم جنوبی که یک سر و گردن بالاتر از دیگر مدعیان است، در بازی امروز نباید شانس زیادی برای مهرام قائل شد، اما بازی‌های توام با حواشی تیم جنوبی کار دست این تیم داده است تا اهالی بسکتبال با اطمینان از برد پتروشیمی بندرامام برابر مهرام صحبت نکنند. پتروشیمی بندرامام با ارسلان کاظمی، مهدی کامرانی، حامد آفاق، حامد سهراب‌نژاد و دریک اسپنسر، بازیکن کم ندارد. آنها برای تیم شدن گره‌هایی در کار دارند که هنوز مهران حاتمی، سرمربی تیم، موفق به تشخیص آن و باز کردن گره‌ها نشده است.

مهرام در این اوضاع با اعتماد به نفس‌تر است. آنها تیم‌های خوبی مانند ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد را شکست دادند، در شرایطی که تصور پیروزی مهرام در این میدان‌ها کمی سخت بود. همین غیرمنتظره بودن جوانان مهرام در بازی‌های سخت، پتروشیمی بندرامام را آسوده نمی‌گذارد. سجاد مشایخی و فرید اصلانی هر کجا لازم باشد به فرمان مصطفی هاشمی سرمربی تیم مهرام چنان می‌دوند که بازی پیرامونی حریف را خراب کنند. داورپناه نفوذ می‌کند و اوجاقی، ساهاکیان و نبی‌پور سایر حملات داخلی و بیرونی را تدارک می‌بینند. در مجموع بازی امروز پتروشیمی بندرامام و مهرام دیدنی می‌شود خصوصا که روی نیمکت مهرام مربی قرار دارد که تماشاگران جنوبی با او بیگانه نیستند. مصطفی هاشمی سابقه مربیگری در تیم پتروشیمی بندرامام را هم دارد. درست است که او با این تیم قهرمان لیگ برتر نشده، اما تماشاگران تیم جنوبی در دیدارهای خود با هاشمی همیشه حساسیت‌های منحصر به فردی دارند.

در دیگر دیدارهای هفته یازدهم دربی اصفهان به میزبانی فولاد ماهان برگزار می‌شود. فولادماهان و ذوب‌آهن دو نماینده اصفهان هستند که در این فصل دوباره در لیگ حاضر شده‌اند اما شرایطشان یکسان نیست.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است: دانشگاه آزاد ـ افرا خلیج‌فارس (ساعت 15 ـ سالن بسکتبال آزادی)، پتروشیمی بندرامام ـ مهرام (ساعت 16 ـ سالن اندیشه ماهشهر)، فولادماهان ـ ذوب‌آهن (ساعت 16 ـ سالن مخابرات اصفهان)، شهرداری گرگان ـ همیاری زنجان (ساعت 16 ـ سالن امام خمینی گرگان)، صنایع ماهشهر ـ هفت الماس قزوین (ساعت 16 ـ سالن بعثت ماهشهر)، نیروی زمینی ـ استقلال زرین قشم (ساعت 17 ـ سالن بسکتبال آزادی)‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها