اتفاق هفته

پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره موسیقی فجر افتتاح شد

پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با حضور علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد در انجمن موسیقی ایران رونمایی شد.
کد خبر: ۶۲۷۴۱۹

این یک سایت جامع برای اهالی موسیقی و مخاطبان این هنر خواهد بود تا بتوانند به آسانی به اخبار و اطلاعات دوره‌های مختلف جشنواره دسترسی داشته باشند.

سحر طاعتی، مدیر پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به ارائه توضیحاتی در خصوص بخش‌های مختلف این سایت پرداخت و گفت: سایت جشنواره موسیقی فجر به نشانی www.fajrmusicfestival.com از بخش‌هایی همچون اخبار، عکس، تاریخچه جشنواره،‌ آرشیو جشنواره (شامل 28 دوره جشنواره)، فیلم، سالن‌ها و هنرمندان تشکیل شده است.

او ادامه داد: این سایت که اولین بانک اطلاعاتی جشنواره‌های موسیقی فجر محسوب می‌شود علاوه بر انتشار اخبار، در بخش آرشیوی خود اطلاعاتی از دوره‌های مختلف جشنواره شامل اسامی گروه‌ها و هنرمندان شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف رقابتی، جنبی، بین‌الملل، اخبار، عکس، مدیران و شورای سیاستگذاری، داوران، برگزیدگان، تقدیرشدگان، پوستر و جدول اجراها را جای داده است که مخاطبان با مراجعه به دوره‌های مختلف جشنواره و نیز هر کدام از این بخش‌ها می‌توانند اطلاعات لازم را کسب کنند. ​

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها