پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی آخر هفته

تردد در محور کرج – مر‌زن آباد ممنوع شد

محدودیت های ترافیکی آخر هفته

رئیس مرکز کنترل ترافیک را‌هنمایی و رانندگی نیروی ا‌نتظامی جمهوری اسلامی در تشریح محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ممنوعیت تردد در محور کرج – مر‌زن آباد و همچنین ممنوعیت تردد کامیون و تر‌یلر و در چهار محور موا‌صلاتی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۳۱۳
محدودیت های ترافیکی آخر هفته

سرهنگ حمیدی در تشریح محدودیت های ترافیکی پایان هفته گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه الی ساعت 24 روز جمعه و همچنین از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه یک دی ماه الی ساعت 24 روز دوشنبه دوم دی ماه از محورهای کرج - چالوس، هرا‌ز، فیروزکوه و محور تهران، سمنان، مشهد و بالعکس ممنوع است.  
 
وی افزود: همچنین تردد انواع تر‌یلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.  
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 الی 24 روز جمعه 29 آذر از کرج به سمت مرز‌ن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 الی 24 روز جمعه مورخ 29 آذر از 15 کیلومتر بالای مرز‌ن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.  
 
سرهنگ حمیدی افزود: همچنین در محور هر‌از تردد کلیه تر‌یلر ها کماکان ممنوع است و تردد تمامی کامیون ها و کامیو‌نت ها به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت شش الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه در این محور ممنوع است و از ساعت 12 الی 24 روز یکشنبه اول دی ماه و همچنین از ساعت شش الی 24 روز دوشنبه دوم دی ماه ممنوع است.  
 
وی ادامه داد: تردد کلیه تر‌یلر ها به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش الی 24 روز جمعه و همچنین از ساعت شش الی 24 روز دوشنبه دوم دی ماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک را‌هور نا‌جا خاطر نشان کرد: مرکز اطلاعات نا‌جا با شماره 120 و 88255555 به طور شبانه روز پاسخگوی  وضعیت ترافیکی جاده های کشور و همچنین امداد رسانی به هموطنان خواهد بود.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها