ساعی: بابت ناکامی تکواندو هشدار داده بودم

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو با انتقاد از نتایج به دست آمده توسط اعضای تیم ملی تکواندوی ا یران در رقابت‌های انتخابی المپیک در مورد نتایج به دست آمده در این مسابقه‌ها گفت: وقتی یک ماه پیش سرمربی تیم ملی را عوض کردند مخالفت خودم را با این تغییر اعلام کردم، در مورد این نتایج به فدراسیون هشدار داده بودم.
کد خبر: ۶۲۷۲۲۹

هادی ساعی که با ایسنا صحبت می‌کرد با بیان این‌که عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های جایزه بزرگ انگلیس خوب نبود و انتظار بیشتری از آنها می‌رفت، افزود: وقتی آن زمان با تغییر سرمربی مخالفت کردم دلایل خاصی داشتم. یکی این بود که کریمی نتایج خوبی با تیم ملی گرفته بود و دیگری این که در فاصله یک ماه تا اعزام به چنین رقابت‌های مهمی هر مربی هم انتخاب می‌شد نمی‌توانست زیاد بچه‌ها را بشناسد و تفکراتش را به تیم منتقل کند. مقانلو مربی خوبی است و سال‌ها با این بچه‌ها کار کرده بود، اما هر مربی شیوه تمرین خاص خود را دارد و زمان می‌برد تا ملی‌پوشان به آن آشنا شوند. باید به او وقت داده می‌شد.

قهرمان بازی‌های المپیک 2008 پکن با تاکید بر این که کار ملی‌پوشان در مسابقه‌های بعدی سخت‌تر خواهد شد، گفت: اگر در مسابقات انگلیس نتیجه‌ بهتری می‌گرفتیم کارمان برای مراحل بعدی خیلی راحت‌تر می‌شد، اما این طور نشد. این مرحله از مسابقه‌ها به هر شکل تمام شد و باید به فکر مراحل بعدی بود.

ساعی در پاسخ به این پرسش که تکلیف کادر فنی تیم ملی با این نتایج که به دست آمده چه می‌شود، گفت: حتما در روزهای آینده جلسه می‌گذاریم و نتایج را بررسی می‌کنیم. البته معتقدم مقانلو در این نتایج تقصیری ندارد. وقتی تیمی می‌خواهد به چنین مسابقه مهمی اعزام شود باید به مربی آن وقت داده شود تا کارکند. اگر قرار بود سرمربی تیم تغییر کند باید زودتر این تغییرات انجام می‌شد، مقانلو را زودتر می‌آوردند، تیم‌ها را جدا می‌کردند تا مربیان وقت بیشتری داشته باشند و کار کنند.

ساعی با انتقاد از پدیده مربی سوزی در تکواندو افزود: با این تصمیمات و آوردن مربیان در فاصله اندک تا مسابقات رزومه مربیان خوب خودمان را خراب می‌کنیم.

وقتی یک مربی وقت ندارد و در فاصله اندکی تا مسابقات به ترکیب اضافه می‌شود اگر نتیجه‌ کافی را نگیرد بعدها مطرح می‌شود که او در فلان مسابقه نتیجه‌ نگرفته و این خوب نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها