نشست فوق العاده والیبالی ها با مسئولان سیما

مشکلات فیلمبرداری HD والیبال را از لیگ جهانی حذف می کند؟

تیم ملی والیبال برای بازی در سطح بهترین های جهان با یک تهدید از سوی فدراسیون جهانی روبه رو شده است.
کد خبر: ۶۲۶۱۲۷
مشکلات فیلمبرداری HD والیبال را از لیگ جهانی حذف می کند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، کمیته مسابقه های فدراسیون جهانی والیبال وجود سیستم اچ دی و ویدئو چلنج برای میزبانی هشت تیم برتر لیگ جهانی را الزامی دانست. حتی در اجلاس سالیانه این کمیته ، داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به دعوت دکتر گراسا  به عنوان عضو اصلی در این اجلاس که در مقر FIVB  در لوزان سوئیس برگزار شد، شرکت کرد و همانجا بود که روی پخش سیستم مذکور تاکید شد.

وجود سیستم فیلمبرداری تلویزیونی اچ دی و ویدئو چلنج برای برترین تیم های دنیا یک الزام است و در صورتی که تیمی نتواند این تجهیزات و امکانات را برای میزبانی فراهم کند، از گروه اول (هشت تیم برتر) به گروه دو (12 تیم دوم) منتقل می شود.

سعید درخشنده مسئول کمیته بین الملل فدراسیون والیبال می گوید: والیبال ما در بازی‌های لیگ جهانی عملکرد درخشانی داشت و به همین خاطر در گروه "الف" که در آن هشت تیم برتر جهان حضور دارند قرار گرفت. حیف است که به خاطر نداشتن تجهیزات پخش تلویزیونی با کیفیت HD ایران در گروه "ب" قرار گیرد.

درخشنده با بیان این که پیش از این شروط FIVB مبنی بر پخش HD و Video challenge اختیاری بود، گفت: در حال حاضر این شروط اجباری شده است و FIVB هم در تصمیم خود جدی است. امیدوارم سازمان صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان به این قضیه ورود پیدا کنند و به صورت جدی آن را پیگیری کنند، چون اگر نتوانیم این شروط را محقق کنیم از بین هشت تیم برتر لیگ جهانی که در گروه "الف" هستند حذف می‌شویم. باید نشست سه جانبه میان روسای فدراسیون والیبال و سازمان صدا و سیما به همراه وزیر ورزش و جوانان در این زمینه انجام شود. فکر نکنم با مکاتبات و نامه‌نگاری کار به جایی برسد. باید فدراسیون والیبال مستقیم در این زمینه با سایر نهادهای مربوط رایزنی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها