روی موج صدا

قدردانی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از برنامه‌های رادیو

رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی، رئیس رسانه ملی از عملکرد شبکه‌های رادیویی در انعکاس مناسب مراسم بزرگداشت 13 آبان قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۲۵۹۲۰

به گزارش روابط عمومی رادیو، سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در این نامه از عملکرد مدیران و برنامه‌سازان شبکه‌های رادیویی ایران، جوان، تهران، فصلی و نمایش در انعکاس حضور مردمی حماسه تاریخی 13 آبان و توجه به ابعاد مختلف سیاسی، تاریخی و فرهنگی این رویداد بزرگ قدردانی کرد.در بخشی از این نامه آمده است: اختصاص زمان مناسب در کنداکتور برنامه‌های صدا، بررسی ابتکاری و تحلیلی دشمنی آمریکا علیه ملت ایران و پخش موسیقی و سرودهای حماسی و مرتبط از اقدامات مناسب صدای رسانه ملی در پاسداشت این روز عظیم بود.

بانوی خیّر به رادیو ایران می‌آید

نخستین بانوی خیّر مدرسه‌ساز ایران در برنامه «چهره‌ها» از دعای خیر بچه‌ها می‌گوید. این برنامه امروز از رادیو ایران پخش می‌شود.

ندا حاجی‌اسماعیلی، سردبیر و تهیه‌کننده برنامه «چهره‌ها» در این باره به جام‌جم افزود: در این برنامه، احترام فرنو نخستین بانوی خیّر مدرسه‌ساز ایران درباره مدرسه‌سازی صحبت می‌کند.وی گفت: پخش مستند روایی از زندگی این بانوی خیّر و بررسی نقش ایشان در پرورش علم و دانش برای بچه‌های محروم کشور از دیگر بخش‌های این برنامه است.

دلالی در ورزش به روایت فراهانی

نمایش رادیویی «آوار» به کارگردانی بهزاد فراهانی با موضوع دلالی در ورزش امروز از رادیو تهران پخش می‌شود.

به گزارش جام‌جم، داستان نمایش «آوار» درباره پسری از خانواده‌ای فقیر است که در یک باشگاه بدنسازی کار می‌کند، تا این‌که دلالی او را به فروش داروهای ممنوعه تحریک می‌کند. او برای کسب پول و پیشرفت در کارش، پول جهیزیه خواهر و طلای همسایه را می‌دزدد و....

شمسی صادقی، مجید سهرابی، نازنین مهیمنی، مجید حمزه، ایوب آقاخانی، سیدمجتبی طباطبایی، علی‌اکبر میلانی، صفا آقاجانی، محمدرضا قلمبر، عبدالعلی کمالی، ناهید مسلمی، فریدون محرابی و مهدی طهماسبی در این نمایش بازی کرده‌اند و سیدحسن حسینی، نویسنده و ژاله محمدعلی، تهیه‌کننده این نمایش رادیویی هستند.

مهمانی 40 سالگی ادامه دارد

مریم بوبانی، علیرام نورایی، امیررضا دلاوری و شهرام زرگر هنرمندانی هستند که این هفته در برنامه «چهل سالگی» حضور پیدا خواهند کرد. به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، اجرای این برنامه که شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 پخش می‌شود، به‌عهده فرزاد حسنی است.

نمایشگاه پژوهش روی موج رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ همزمان با آغاز چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی با استقرار در نمایشگاه بین‌المللی تهران با مسئولان برگزاری این نمایشگاه گفت‌وگو می‌کند. این برنامه که «گفتار فرهنگی» نام دارد، ساعت 11 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو فرهنگ، در این نمایشگاه علاوه بر ارائه دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران کشور، میز‌گردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود. تالار تبادل ایده، ارائه ایده‌های خلاقانه و ارائه نیازهای تحقیقاتی نیز در محل این نمایشگاه دایر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها