علاوه بر 11 افغان،4 ایرانی دیگر نیز در تصادف و آتش‌سوزی چند خودرو جان باختند

11 افغان قربانی قاچاق انسان در ایران

در پی تصادف و آتش‌سوزی چهار دستگاه خودرو در نخستین ساعات بامداد پنجشنبه در ورودی شهرستان نایین در استان اصفهان، 15 نفر کشته و 14 نفر مجروح شدند که 11نفر از کشته‌شدگان اتباع افغان هستند.
کد خبر: ۶۲۵۵۵۶

به گزارش ایسنا، ساعت 3 بامداد پنجشنبه میان چهار دستگاه خودروی پژو 405، زانتیا، مینی‌بوس و پراید در ورودی شهرستان نایین تصادف مرگباری رخ داد که بر اثر شدت برخورد، هر چهار خودرو آتش‌گرفت.

سرهنگ حسین غلامی در این باره گفت: متاسفانه در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو 405 که حامل 11 نفر بود، به دلیل سرعت غیرمجاز و نداشتن کنترل، در ورودی شهرستان نایین از جاده منحرف شد و پس از برخورد با یک دستگاه زانتیا و خروج از بلوار اصلی، با دو دستگاه خودروی مینی‌بوس و پراید که در لاین مقابل در حرکت بودند، برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه بر اثر شدت تصادف،خودروی پژو 405 آتش گرفت و بلافاصله آتش به خودروهای دیگر نیز سرایت کرد که متاسفانه بر اثر آن 11 نفر از سرنشینان خودروی پژو 405، یکی از سرنشینان پراید و یک سرنشین مینی‌بوس در صحنه فوت می‌کنند و دو نفر دیگر از مجروحان حادثه نیز به دلیل شدت جراحات، در بیمارستان جان باختند.

به گفته سرهنگ غلامی، راننده خودروی پژو به علت سوار کردن بیش از حد مجاز سرنشین در خودرو و سرعت غیر مجاز و نیز رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی، مقصر اصلی این حادثه است. همچنین حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خبر مرگ 15 نفر را در پی برخورد خونین مینی‌بوس با سه خودروی زانتیا، پژو و پراید تائید کرد. وی گفت: پس از اعلام حادثه، دو تیم از پایگاه جاده‌ای مولااحمد و نایین به محل حادثه اعزام شد و نیروهای آتش‌نشانی به اطفای حریق این خودروها پرداختند.

درخشان با بیان این که در این حادثه 31 نفر دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه 15 سرنشین چهار خودروی سواری پژو، پراید، زانتیا و مینی بوس که همگی مرد بودند، جان خود را از دست دادند. به گفته وی، تعیین علت این حادثه توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه در حال بررسی است.

دکتر علی سلیمان‌پور، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان نیز در این باره گفت: خودروی سواری پژو حامل 11 مسافر افغان بود و در این حادثه، راننده و 11 سرنشین پژو به علت سوختگی شدید جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این که در این تصادف راننده و کمک راننده مینی‌بوس نیز جان خود را از دست داده‌اند که تاکنون هویتشان شناسایی نشده است؛ تصریح کرد: راننده خودروی زانتیا دچار سوختگی شدید است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان درباره روند شناسایی اجساد نیز گفت: برای شناسایی اجساد باید نمونه خون و DNA اجساد برداشته شود که برای انتقال آنها به پزشکی قانونی استان اصفهان اقدام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها