بررسی آرای پدر علوم ارتباطات در دانشگاه علامه

فرزانه فروتن؛ نکوداشتی برای زنده‌یاد کاظم معتمدنژاد‎

همزمان با هفتمین شب درگذشت زنده یاد دکتر کاظم معتمدنژاد، بزرگداشتی با حضور استادان، محققان و صاحبنظران علوم ارتباطات روز شنبه ۲۳ آذرماه در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
کد خبر: ۶۲۵۴۷۳
فرزانه فروتن؛ نکوداشتی برای زنده‌یاد کاظم معتمدنژاد‎

به گزارش جام‌جم آنلاین، برگزاری این همایش پیش از درگذشت استاد پیش‌بینی شده و قرار بود این مراسم ۲۳ آذرماه در نخستین روز هفته پژوهش با عنوان «نکوداشت استاد معتمدنژاد؛ زمینه‌ها و مسائل مطالعات ایرانی ارتباطات و فرهنگ» برگزار شود، اما با درگذشت او در روز ۱۴ آذرماه این مراسم به بزرگداشت وی با عنوان «فرزانه فروتن» بدل شد.

این مراسم با سخنرانی، پخش کلیپ زندگینامه و خاطرات دانشجویان و شاگردان استاد و همچنین برگزاری میزگردهای تخصصی در زمینه ارتباطات برگزار می شود.

در این همایش شمار زیادی از اساتید دانشگاهی و چهره‌های فرهنگی کشور سخنرانی خواهند کرد.

در بخش میزگردهای تخصصی استادان و صاحبنظران علوم ارتباطات به بررسی نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار دکتر معتمدنژاد در حوزه‌هایی با محوریت ارتباطات، روزنامه‌نگاری و جامعه اطلاعاتی خواهند پرداخت.

این مراسم ساعت ۱۴ روز شنبه در محل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی واقع در سه‌راه ضرابخانه، خیابان شهید گل‌نبی برگزار می شود.

همچنین همزمان با آغاز این همایش، وب‌سایت بزرگ‌داشت پدر علوم ارتباطات ایران با عنوان «فرزانه فروتن» به نشانیhttp://www.drmotamednejad.ir/ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها