آخرین وضعیت راه‌های کشور

جاده کرج - چالوس بسته شد

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور آخرین وضعیت راه ها و مسیرهای اصلی کشور به ویژه در استان‌هایی که با برق و کولاک روبرو هستند را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۲۵۲۶۴
جاده کرج - چالوس بسته شد

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های هوشمند تردد شما بر خط و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر، به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلا ذکر شده ما بقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی، به دلیل رویدادهای غیر مترقبه:

1- محور شمشک - دیزین واقع در استانهای البرز و تهران به دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

2- محور شهداد - نهبدان واقع در استان کرمان به دلیل سیلاب، تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

3- محور پونل به خلخال واقع در استان گیلان به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود می باشد.

4- محور کرج تا چالوس تا اطلاع ثانوی به دلیل بارش برف، کولاک و عدم دید کافی مسدود شده است.

ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده ای:

1- محور قم – گرمسار و بالعکس واقع در استانهای تهران، سمنان و قم، با تمدید عملیات تعریض تا 30 آذر ماه مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزاد راه قم- تهران برای وسایل نقلیه سنگین، محور قدیم قم- تهران و در ادامه برای کلیه خودروها، جاده امام رضا (ع) به سمت گرمسار خواهد بود.

2- کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، حدفاصل کیلومتر 12 الی 13 واقع در استان کرمانشاه با تمدید عملیات زیر سازی راه آهن غرب تا اول دی ماه، روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) از ساعت 11 الی 14 مسدود و مسیر جایگزین کمربندی غربی (فعلی) خواهند بود.

3- محور کرج – چالوس (کندوان) واقع در استانهای البرز و مازندران، حد فاصل مرزن آباد- مکارود، از 23 آذر لغایت 26 آذر ماه به مدت چهار روز، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 21 الی 9 صبح مسدود و مسیر جایگزین، دیگر مسیرهای شمالی خواهد بود.

2. ممنوعیت تردد به تفکیک با اولویت وسایل نقلیه:

1- در محور کرمان – راین – حسین آباد- جیرفت (ساردوئیه- جیرفت) واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری، تردد در جاذبه های  گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان- دهبکری- جیرفت معرفی می گردد. تردد وسایل نقلیه سواری در محول فوق بلامانع است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها