بارش برف و باران در تهران طی 2 روز آینده

دمای پایتخت جمعه به زیر صفر می‌رود

جاده‌های کوهستانی مازندران لغزنده است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تمامی محورهای اصلی مواصلاتی استان از جمله کندوان، هراز، فیروزکوه، ساری به کیاسر و سمنان باز، اما بیشتر نقاط به دلیل بارش برف و باران لغزنده است.
کد خبر: ۶۲۴۶۰۶

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: اکثر مناطق محورهای کوهستانی حوزه استحفاظی پلیس راه استان با بارش پراکنده باران، ابر و مه‌گرفتگی رو‌به‌روست و تردد وسایط نقلیه به کندی صورت می‌گیرد.وی ادامه داد: هم‌اکنون در محورهای منتهی به غرب استان و نیز سوادکوه باران و در ارتفاعات بویژه ولی‌آباد در جاده کندوان، گدوک در سوادکوه، اهیجان در هراز و کیاسر برف می‌بارد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمدنژاد از رانندگان وسایط نقلیه و مسافران خواست که بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و هنگام سفر وسایل لازم از جمله پوشاک گرم و مواد غذایی آماده به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز در محور‌های کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز و فیروزکوه در حوزه استحفاظی پلیس راه استان اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به تعطیلات پایان هفته جاری و نیز برای افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در این محورها اعمال می‌شود.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها