جابجایی ویژگی​های ظاهری خانم​‌ها و آقایان برای مردم موضوع جالبی است، اما جالب‌تر از آن این است که زنی میانسال ریش بلندی درآورده باشد و ریش خود را با علاقه‌ای وصف ناپذیر به آن، با مدل معروف به «پرفسوری» بتراشد!
کد خبر: ۶۲۰۶۹۰

جنجال بانوی ریش دار از سال ۲۰۰۸ که وی تصمیم گرفت به جای پنهان کردن و از بین بردن ریش​‌هایش آن‌ها را بلند کند و مثل آقایان به داشتن آن‌ها عادت کند، شروع شد.

عکس بانوی ریشو- جام جم سرا

ماریا ۴۹ ساله وقتی ۲۸ سال داشت با تولد اولین فرزندش وجود ریشه​های مو را در چانه​اش تجربه کرد و رفته رفته این موهای کوچک در صورت وی پراکنده شدند و تلاش مستمر وی برای از بین بردن آن‌ها فایده‌ای نداشت اما قسمت جالب داستان رفتار وی از سال ۲۰۰۸ به بعد است که با بلند کردن ریش​‌هایش بدون هیچ ناراحتی عکس​‌هایش را در وبلاگ شخصی​اش منتشر و نظرات منفی و مثبت سایرین را در قبال این کار دریافت نمود. اما امید و اعتماد به نفس این بانو موجب شد این روز‌ها در یک سیرک کار کند و سراسر دنیا وی را با نام «بانوی ریشو» بشناسند.
>> نامه

*شما چه نظری دارید؟ تجربه‌ها و نظراتتان را در این زمینه، با ما در میان بگذارید*
*با کلیک روی نماد RSS  و ذخیرۀ آن، جدیدترین مطالب ما را آسانتر دنبال کنید*

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
آیناز
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
۰
۰
حالم بهم خورد
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
حالمو به هم زد...نه به این رژلبش نه به این ریشش!!! او ق ق ق ق ق ق !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
۰
۰
وای؟؟وای؟؟آخر الزمان شده ..........
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
در بعضی بار داریها اگر فرزند پسر باشد وپسر از نوع ابر مرد یا سندرم كلاین مولتر كه البته بد هم نیست ، ترشح هرمون تستوسترون در بدن مادر تا ده برابر بیشتر شده و گاها این عدم توازن ماندنی میشود مانند همسر خودم ولی دائما موها را لیزر میكند

نیازمندی ها