خط و نشان آقای خاص برای آرسنال

مورینیو: به زودی صدر جدول را می گیریم

لیگ قهرمانان اروپا

مورینیو: خودمان را گم کردیم!

یکی از عجیب ترین اتفاقاتی که در مرحله برگشت گروهی لیگ قهرمانان اروپا افتاد شکست تیم چلسی مقابل بازل سوییس بود.
کد خبر: ۶۱۹۸۳۵
مورینیو: خودمان را گم کردیم!

سایت جام جم ورزشی- خوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی پس از شکست غیر منتظره یک بر صفر تیمش مقابل بازل در کنفرانس خبری گفت: چلسی باخت چون خسته بود. اکثر بازیکنان ما خستگی خود از حضور در تیم های ملی را به تیم آورده بودند و همین باعث شد تاوان سنگینی برای این خستگی پس بدهیم. بازیکنان چلسی به هیچ عنوان سرحال و آماده نبودند و این دلیل شکست ما مقابل بازل بود. ما خودمان را گم کرده بودیم و اصلا نمی دانستیم چه تیمی هستیم.

سرمربی پرتغالی چلسی افزود: هرگز به دلیل این نتیجه بازیکنان تیم را سرزنش نمی کنم چرا که آنها تقریبا مقصر نبودند. خستگی آنها را درک می کنم اما این نتیجه هم برای من بسیار سخت و ناراحت کننده بود.

همچنین مرات یاکین سرمربی تیم بازل سوییس در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: فکر می کنم بازل نکته ای برجسته در تاریخ خود به وجود آورده است. ما در این فصل دو بار چلسی را شکست داده ایم و این موفقیت کمی نیست. واقعا لذت بخش است که یکی از بهترین تیم های اروپایی را دو بار  شکست بدهید . همین شکست باعث شده که اکنون اعتماد به نفس ما بالاتر برود به موفقیت های بیشتری در ادامه راه خود فکر کنیم.

یاکین افزود: ما در نقطه، نقطه زمین بازی جنگیدیم. در نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم و چندین موقعیت خلق کردیم و در نهایت مزد‌مان را گرفتیم. اگر می‌باختیم و یا حتی بازی را نمی‌بردیم نتیجه‌ای ناعادلانه رقم خورده بود که البته برابر تیمی کارآمد مانند چلسی چنین اتفاقی بعید نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها