تغییر زمان آزمون عملی رشته‌‌‌‌‌ های نیمه ‌متمرکز کنکور 92

زمان برگزاری آزمون عملی رشته‌‌‌‌‌ های تحصیلی نیمه ‌متمرکز نمایش شامل ادبیات نمایشی، نمایش عروسکی، بازیگری، کارگردانی و طراحی‌صحنه دانشگاه ها و مؤسسات‌‌ آموزش ‌عالی ‌‌غیرانتفاعی و غیردولتی در کنکور سراسری سال 92 تغییر کرد.
کد خبر: ۶۱۹۸۱۸
تغییر زمان آزمون عملی رشته‌‌‌‌‌ های نیمه ‌متمرکز کنکور 92

آزمون عملی از معرفی‌شدگان‌ چندبرابر ظرفیت مجموعه رشته‌‌‌‌‌ های تحصیلی نیمه ‌متمرکز کنکور 92 پیش از این قرار بود در هفته جاری برگزار شود به 17 آذرماه موکول شد.

پیرو اطلاعیه های 17 مهر و دوم آذر ماه 92 سازمان سنجش، به دلیل آماده نشدن محل برگزاری آزمون عملی ‌لازم است برای انجام مصاحبه با در دست داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، یک قطعه عکس 4×3 جدید- کارت ملی- پرینت کارنامه آزمون سراسری و سوابق فعالیت در روزهای 9 تا 13 آذرماه برای تعیین نوبت آزمون عملی مراجعه کنند.

داوطلبانی‌ که‌ اسامی آنان ‌به عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ مجموعه رشته‌های ‌تحصیلی نیمه‌متمرکز نمایش شامل ادبیات نمایشی، نمایش عروسکی، بازیگری، کارگردانی و طراحی‌ صحنه دانشگاه ها و موسسات‌‌ آموزش ‌عالی کدهای 20095 تا 20098 و 20470، 20473 تا 20475 و موسسات آموزش عالی ‌‌غیرانتفاعی و غیردولتی کدهای 20724 و 20725 اعلام شده و در موعد مقرر هزینه آزمون عملی را پرداخت کرده اند، می توانند کارت خود را دریافت کنند.

داوطلبان باید علاوه پرینت کارت شرکت در آزمون، یک قطعه عکس 4×3 جدید، کارت ملی، پرینت کارنامه آزمون سراسری، هر نوع ‌اثر هنری و مدارک مربوط به سوابق تجربی در زمینه هنرهای نمایشی اعم از (کارگردانی، نمایش عروسکی، طراحی صحنه، ادبیات نمایشی، بازیگری) و نمونه آثار نوشتاری، ساخت عروسک، ماکت، احکام شرکت در جشنواره، تندیس و... اسناد و سوابق فعالیت در رشته مذکور به آدرس مندرج در پرینت کارت آزمون مراجعه کنند.

کارت شرکت در آزمون از تاریخ ششم تا 16 آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش قابل پرینت است و داوطلبان لازم‌ است‌ از ساعت هشت صبح‌ برای تعیین نوبت براساس‌ برنامه‌ زمانی ‌‌تعیین‌ شده‌ در سایت مراجعه کنند.

آزمون منحصراً در شهر تهران به نشانی میدان هفت‌تیر، خیابان شهید مفتح، جنب ورزشگاه شهید شیرودی، خیابان شهید ورزنده، دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران برگزار می شود.

داوطلبان گرایش بازیگری باید از فیزیک مناسب و سلامت کامل برخوردار باشند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها