پخش برنامه «چهل سالگی» با اجرای فرزاد حسنی از رادیو نمایش آغاز شد. مخاطبان می‌توانند در این برنامه شنونده گفت‌وگوهای متفاوت با هنرمندانی همچون ستاره اسکندری، فرهاد آئیش، بهناز جعفری، محمدرضا شریفی‌نیا و امین حیایی باشند. این برنامه هر روز ساعت 16 پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۳۷۵
بازگشت فرزاد حسنی به  رادیو/ شریفی نیا و امین حیایی مهمان «40 سالگی» می شوند

پخش برنامه «چهل سالگی» با اجرای فرزاد حسنی از رادیو نمایش آغاز شد. مخاطبان می‌توانند در این برنامه شنونده گفت‌وگوهای متفاوت با هنرمندانی همچون ستاره اسکندری، فرهاد آئیش، بهناز جعفری، محمدرضا شریفی‌نیا و امین حیایی باشند. این برنامه هر روز ساعت 16 پخش می‌شود.

فرزاد حسنی درباره اجرای این برنامه به جام‌جم گفت: با همت مهدی دهقان‌نیری، مدیر رادیو نمایش قرار شد برنامه‌ای تولید شود که در آن گفت‌وگوهای متفاوتی با هنرمندان رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون انجام شود. طرح این برنامه را الهام قادری ارائه کرد که سردبیری و تهیه‌کنندگی برنامه را هم به‌عهده دارد. تحقیق و پژوهش این برنامه را هم هدیه رضایی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به این ‌که در این برنامه هنرمندان در موقعیت‌های متفاوت قرار می‌گیرند، افزود: جنس گفت‌وگوهای این برنامه متفاوت از همه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است و هریک از مهمانان برنامه در یک فضای خاص قرار می‌گیرند و با آنها گفت‌وگو می‌شود.

حسنی ادامه داد: ما با استفاده از افکت، مهمانان را به خارج از موقعیت استودیو می‌بریم. به عنوان مثال از طریق افکت آنها را به یک مزرعه می‌بریم و درباره کشت و کار صحبت می‌کنیم.

این مجری با بیان این که این برنامه تولیدی است و به همین دلیل ضبط آن از مدتی پیش آغاز شده است، گفت: تاکنون با 21 هنرمند گفت‌وگو کرده‌ایم و ضبط گفت‌وگوها ادامه دارد.این برنامه هر روز ساعت 16 از رادیو نمایش پخش می‌شود. فقط این هفته به مناسبت تاسوعا و عاشورا تا روز دوشنبه پخش می‌شود، اما از هفته آینده از شنبه تا چهارشنبه تقدیم شنـــوندگان می‌شود.بنا به گفته این مجری، گفت‌وگوهای انجام شده خیلی واقعی است. به همین دلیل او اجرای این برنامه را پذیرفته است، چون فضای برنامه برایش جذابیت‌های زیادی داشته است.وی درباره این ‌که آیا خودش هم در موقعیت‌هایی که با افکت برای هنرمندان شکل داده می‌شود، دخالتی داشته یا نه؟ توضیح داد: من سعی کردم دخالت نکنم، البته مشورت‌هایی دادم، اما بیشتر علاقه‌مند بودم فضای گفت‌وگو برای من و هنرمندان پر از تعلیق باشد.

جنس گفت‌وگوها متفاوت است و تلاش شده به وجوه ویژه‌ای از شخصیت و روحیات هنرمندان پرداخته شود و درونیات و خلقیات آنها مورد توجه قرار ‌گیرد.

حسنی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود این برنامه شب‌ها پخش می‌شد؟ توضیح داد: اتفاقا ما هم علاقه‌مند بودیم که شب‌ها پخش شود. حتما بازپخش برای این برنامه در نظر گرفته می‌شود، اما مطمئن هستم ساعت 16 هم تعداد شنوندگان رادیو کم نیست، چون یکی از ویژگی‌های برنامه تنوع در دعوت از مهمانان است.

در این برنامه با هنرمندانی همچون امین حیایی، بهناز جعفری، ستاره اسکندری، سیامک صفری، محمدرضا شریفی‌نیا، امیرعلی دانایی، کامران تفتی، نیما رئیسی، مائده طهماسبی، فرهاد آئیش و محمد صباغی گفت‌وگو شده است.

حمید منوچهری و مهدی صباغی هنرمندانی هستند که گفت‌وگوهایشان امروز و فردا پخش می‌شود.

شنوندگان رادیو نمایش می‌توانند این برنامه را روی موج اف‌ام ردیف 107.5 مگاهرتز بشنوند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها