دبیر جشنواره کتاب و رسانه برتر با معرفی داوران این جشنواره از راهیابی 313 اثر به مرحله دوم داوری‌ها خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۸۲۸

سیدمهدی جعفری به مهر گفت: امسال مجموعا 834 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. داوری این آثار دوازدهم آبان آغاز شد و مرحله نخست داوری پانزدهم آبان به پایان رسید و در مجموع 313 اثر به مرحله دوم داوری راه یافت.

جعفری تعداد آثار نشریات استانی را در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه برتر، چشمگیر خواند و افزود: در حالی که هرساله حدود 20 تا 40 اثر از فعالان رسانه‌ای شاغل در استان‌ها به این جشنواره ارسال می‌شد، امسال 190 اثر از استان‌های مختلف از جمله فارس، کرمان، خراسان رضوی و خوزستان به دبیرخانه رسید.

به گفته وی، امسال هشت نفر کارشناس حوزه رسانه شامل ابراهیم زاهدی‌مطلق، علی عمادی، علی آقاغفار، رضا معصومی، حمیدرضا مدقق، جلال خوش‌چهره، احمد سپاسدار و سیدمهدی جعفری (دبیر جشنواره) کار داوری جشنواره کتاب و رسانه برتر را بر عهده دارند.

دبیر جشنواره کتاب و رسانه برتر گفت: امسال در این جشنواره، ما به جای رسانه برتر، خبرنگار برتر حوزه کتاب را معرفی خواهیم کرد. آیین نامه انتخاب خبرنگار پیشکسوت حوزه کتاب هم تدوین شده که در صورت تصویب معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگار پیشکسوت حوزه کتاب هم انتخاب و معرفی خواهد شد. جعفری زمان پایان داوری‌های دوازدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه برتر و معرفی نفرات برتر را بیست و پنجم آبان و زمان برگزاری آیین اختتامیه آن را بیست و نهم آبان اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها