خودکشی نافرجام مرد میانسال پس از قتل همسر

مرد میانسال وقتی متوجه شد همسرش دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نیست و تصمیم به جدایی گرفته است، در پی درگیری با وی در خانه‌شان در شهرستان شهریار در غرب استان تهران، او را به قتل رساند.
کد خبر: ۶۱۲۴۶۵
خودکشی نافرجام مرد میانسال پس از قتل همسر

به گزارش جام‌جم، بعدازظهر روز هشتم آبان امسال زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان شهریار تماس گرفت و از مرگ زن همسایه‌شان خبرداد.

کارآگاهان جنایی با اعزام به محل حادثه و مشاهده جسد زن صاحبخانه، موضوع را به برجسته، بازپرس کشیک ویژه قتل گزارش دادند و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

با تشکیل پرونده و در تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد آنها روز حادثه با شنیدن صدای گریه و فریاد پسر همسایه‌شان، متوجه موضوع شده و با اورژانس تماس گرفته‌اند که با حضور تکنیسین‌های اورژانس مشخص شد چند ساعتی از مرگ زن میانسال می‌گذرد.

این در حالی بود که وسایل خانه به‌هم‌ریخته نبود و شواهد نشان می‌داد او به قتل رسیده است. در ادامه مشخص شد پسر خانواده وقتی به خانه بازگشته با جسد مادرش مواجه شده و از همسایه‌ها کمک خواسته است.

در ادامه تحقیقات ماموران براساس گفته‌های خانواده وی و همسایه‌ها، متوجه شدند او از مدت‌ها پیش با شوهرش اختلاف داشته و درصدد جدایی بوده، اما شوهرش با این کار مخالفت می‌کرده است.

شوهر مقتول، تنها مظنون پرونده

در ادامه شوهر مقتول که پس از این حادثه ناپدید شده بود، به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت، تااین‌که روز بعد ماموران اطلاع یافتند او به‌دلیل مسمومیت با دارو، در یکی از بیمارستان‌های شهریار بستری بوده و اکنون در خانه یکی از اقوامش است. به این ترتیب وی از سوی ماموران دستگیر شد.

خودکشی همسر مقتول

متهم در بازجویی اولیه مدعی شد به‌دلیل اختلافی که با همسرش داشته، قادر به ادامه زندگی با او نبوده و به همین منظور با خوردن قرص در خانه خواهرش دست به خودکشی زده که او را به بیمارستان رسانده و نجات داده‌اند و هیچ خبری از خانواده‌اش ندارند.

در حالی که متهم با اظهارات ضد و نقیض سعی در گمراه‌کردن مسیر پرونده داشت، ماموران اطلاع یافتند او قبل از رفتن به خانه خواهرش مقدار زیادی قرص خورده بود تا خودکشی کند که ناموفق مانده است.

به این ترتیب گمانه‌زنی‌های پلیس مبنی بر این که این مرد ابتدا همسرش را به قتل رسانده و سپس خودکشی کرده است، به واقعیت پیوست و متهم روز گذشته به قتل همسرش اعتراف کرد.

اعتراف به قتل

متهم درباره نحوه جنایت گفت: از چندی پیش با بروز مشکلاتی در زندگی‌مان، او تصمیم به جدایی گرفت، اما من به‌دلیل علاقه‌ام به وی، از او می‌خواستم از این تصمیم منصرف شود؛ به همین منظور روز حادثه پس از رفتن فرزندانم به مدرسه، درباره اختلافمان با هم حرف زدیم، اما دعوایمان شد و با شدت گرفتن درگیری، همسرم را با دستانم خفه کردم و پس از صحنه‌سازی، روی جسدش پتویی انداختم تا همه خیال کنند به مرگ طبیعی مرده است.

متهم به قتل یادآور شد: سپس برای پایان دادن به زندگی‌ام، یک بسته قرص خوردم و برای این که کسی به من شک نکند، به خانه خواهرم رفتم تا در آنجا جسدم را پیدا کنند و راز مرگ من و همسرم پنهان بماند، اما این‌گونه نشد و خانواده خواهرم مرا که حالم بشدت بد بود، به بیمارستان رساندند.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم از سوی بازپرس برجسته، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در غرب استان تهران، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
عشق و علاقه تا كجا آخهههههههههههههههههههه. دمش گرم اینقدر زنشو دوست داشته
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
۰
۰
با سلام من از جزئیات حادثه خبر دارم. صبح همان روز به گفته ی پسر خانواده، پدرش هر روز صبح ساعت 6 سر كار میرفته ولی آن روز سركار نرفته و ساعت7 ساكش را بسته و به صورت قهر از خانه بیرون رفته و پسر بعد از برگشت از مدرسه مادر را در ان حال دیده و شاهدین عینی مقتول را بدون رو انداز پیدا كردن..پس این پتو كجا بوده كه شاهدین ندیدند؟؟؟ فقط این نیست خیلی شواهد دیگر

نیازمندی ها