صحنه سازی برای قتل همسر

پلیس کرمانشاه راز جنایت شوهر سنگدلی که مرتکب قتل همسرش شده بود و با صحنه سازی می خواست علت مرگ زن خود را خودکشی نشان دهد برملا کرد .
کد خبر: ۵۹۴۵۱۰
صحنه سازی برای قتل همسر

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار  کریم کشوری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر بیان داشت : در تاریخ 6 شهریور سالجاری با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره خودکشی در منزلی در بلوار طاقبستان بلافاصله گشت کلانتری  19 در محل حاضر شد .

سردار کشوری افزود : ماموران کلانتری جسد زنی 35ساله را در حیاط منزل مشاهده کردند که پسر خانواده عنوان نمود : وقتی که وارد منزل شدم مادرم را که با یک طناب به پنجره داخل حیاط منزل آویزان بود مشاهد کردم، سریعا طناب را پاره کرده و با اورژانس و 110 تماس گرفتم اما او دیگر نفس نداشت و من شوکه شده بودم ، با داد و فریاد من ، همسایه ها آمدند و به پدرم اطلاع دادند .

ارشد ترین مقام انتظامی استان گفت : جنازه متوفی به سردخانه منتقل شد و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به آنجا رفتند .

وی اضافه کرد : با وجود اینکه آثاری از ضرب و جرح در نواحی مختلف جسد دیده می شد با اطلاع و دستور مقام قضایی ، جسد برای تعیین علت تامه مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد .

سردار کریم کشوری با اشاره به گزارش پزشکی قانونی که علت مرگ را فشار بر عناصر حیاتی گردن عنوان کرده بود از بدست آمدن سرنخ های جدیدی توسط کارآگاهان پلیس خبر داد و تصریح کرد : کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان در ادامه تحقیقات خود متوجه اختلاف خانوادگی بین مرحومه و شوهرش شدند به همین منظور از همسر متوفی خواسته شد تا برای ارائه پاره ای توضیحات خود را به پلیس معرفی کند .

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت : تحقیقات پلیس همچنان ادامه داشت تا اینکه اظهارات ضد و نقیض همسر متوفی برای پلیس ، فرضیه قتل مرحومه را توسط همسرش قوت بخشید .

وی در ادامه بیان داشت : کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان بازجو ی های فنی و پلیسی خود را از همسر متوفی آغاز کردند که وی بشدت منکر دخالت در قتل مقتوله گردید اما این پایان ماجرا نبود چرا که متهم در نهایت به قتل اقرار و راز آن را برای پلیس بازگو کرد .

ارشد ترین مقام انتظامی استان با اشاره به اعترافات متهم عنوان داشت : متهم در تشریح جنایت اذعان داشت با مقتوله از مدت ها قبل دارای اختلاف بودیم تا اینکه روز حادثه در حین مراجعت به منزل مجددا وی شروع به بحث و مجادله کرد تا جایی که به من فحاشی نمود من شروع به کتک کاری وی کردم آنقدر عصبانی بودم که یک لحظه کنترل اعصاب خودم را از دست دادم و با فشار دادن گلویش وی را خفه کردم ، وقتی به خودم آمدم تازه متوجه شدم که چه اتفاقی افتاده خیلی ترسیده بودم می خواستم فرار کنم اما می دانستم که پلیس مرا پیدا می کند برای همین با صحنه سازی خواستم موضوع را خودکشی جلوه دهم ، جسد بی جان همسرم را با یک رشته طناب به پنجره داخل حیاط منزل آویزان کردم و سریعاً از منزل خارج شدم .

فرمانده انتظامی استان  کرمانشاه در خاتمه خاطرنشان کرد : با اعترافات قاتل صحنه قتل بازسازی و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان گردید تا بزودی در پای میز قانون محاکمه شود .

newsQrCode
برچسب ها: قتل همسر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زنان مظلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
۰
۰
همیشه وقتی زنی گناهی مرتكب میشه همه دنیا در مقابلش می ایستند و تقاضای مجازاتش رامی كنند چون همه زن را به پاكی می شناسند ولی وقتی مردان در حق زنانشان ظلم می كنند همه سكوت می كنند گویی اتفاقی نیفتاده و این جنایات .........

نیازمندی ها